با این دو ماسک خانگی، موخوره را از بین ببرید

به گزارش مجله انجمن دعوت، رسیدگی و سلامت مو، قبل از هر چیز عامل درخشندگی و زیبایی موها است.

با این دو ماسک خانگی، موخوره را از بین ببرید

برنامه مراقبتی از موها، یک روش همیشگی برای داشتن موی سالم و زیبا است. با مراقبت و رسیدگی پیوسته از موها علاوه بر اینکه سلامت و شادابی آن را تضمین می کنیم، می توانیم مطمئن باشیم که حتی با تغییر سبک و رنگ، به موها آسیبی نمی رسد و به نتیجه دلخواهمان خواهیم رسید. در این مطلب از مجله انجمن دعوت به موضوع ماسک خانگی برای برطرف موخوره می پردازیم.

ماسک موی طبیعی با عسل

یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در درخشندگی مو دارد این است که مو همیشه رطوبت داشته باشد. پس آبرسانی به موهای آسیب دیده به ترمیم آن یاری می نماید. عسل برترین انتخاب برای آبرسانی و ترمیم موهای آسیب دیده است. عسل با تغذیه مو از چندشاخه شدن آن جلوگیری می نماید و فولیکول های آسیب دیده را بهبود می بخشد. برای درست کردن یک ماسک خانگی مو با استفاده از عسل، دو تا چهار قاشق چایخوری عسل طبیعی، یک قاشق چایخوری شیر نارگیل و سه قاشق چایخوری شیر را با هم مخلوط کنید و از ریشه تا انتهای موهای خود را به آن آغشته کنید و اجازه بدهید ماسک، یک ساعت روی موهای شما بماند. سپس با آب ولرم بشویید و با حوله خشک کنید. این کار را یک الی دو بار در هفته انجام دهید.

ماسک موی تخم مرغی

تخم مرغ سرشار از پروتئین برای تقویت موها است. شاید از بوی بد تخم مرغ روی موهایتان احساس بدی به شما دست بدهد اما اگر از خواص درمانی تخم مرغ با خبر شوید قطعا نظرتان تغییر می نماید. موی چند شاخه و نازک که از عوارض موخوره است به وسیله ماسک تخم مرغ ترمیم می گردد.. یک عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید و هفته ای دو بار و به مدت یک ساعت آن را روی موهایتان قرار دهید و دیگر نگران موخوره نباشید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 894

به "با این دو ماسک خانگی، موخوره را از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این دو ماسک خانگی، موخوره را از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید