برگزاری جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست ولایتی

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرگزاری خبرنگاران- چهل و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی امروز به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی و با حضور همه اعضا برگزار گردید.

برگزاری جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست ولایتی

به گزارش خبرگزاری مجله انجمن دعوت، در این جلسه در ابتدا، برنامه پنج ساله راهبردی دانشگاه با عنوان سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد، به وسیله دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه ارائه شد و سپس همه اعضا نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند و این سند با بعضی اصلاحات پیشنهادی، باتفاق آرا مورد تصویب نهاده شد.

در ادامه دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های تحولی اجرا شده در دانشگاه به وسیله دکتر طهرانچی، از تدوین تدوین برنامه پنج ساله راهبردی به وسیله ریاست و مسئولان دانشگاه تقدیر و ابراز امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده و اجرای کامل سند راهبردی زمینه حل مسائل آموزشی، تربیتی، فرهنگی، مالی، فناوری دانشگاه فراهم آمده و بتوان هر چه زودتر شاهد برگزاری حضوری کلاس های درسی و تقویت فعالیت های آموزشی باشیم.

در ادامه جلسه نیز بعضی دیگر از موضوعات مختلفی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، شرایط اعضاء هیئت علمی و کارکنان در زمینه های معیشتی و ... مورد بحث و گفتگو نهاده شد و مواردی به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 693

به "برگزاری جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست ولایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست ولایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید