طراحی سایت: برترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)

به گزارش مجله انجمن دعوت، پایتون در حال حاضر محبوب ترین زبان برنامه نویسی دنیا به تعداد می رود در صورتی که برای یادگیری پایتون کتاب را انتخاب نموده اید در این متن لیستی از برترین کتاب های آموزش پایتون برای شما قرار داده شده است.

طراحی سایت: برترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش مجله انجمن دعوت، بنابر اعلام دانشجویار، با رشد انفجاری انواع وب سایت ها و نیازهای مختلف هرکدام، یکی از مهارت هایی که رشد بالایی دارد و در بین انواع آموزش، مخاطبان زیادی دارد، طراحی سایت است. امروزه این مهارت به یک شغل با عایدی بالا تبدیل شده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. ابزارها و زبان های برنامه نویسی زیادی برای طراحی سایت وجود دارد اما در چند سال گذشته زبان پایتون به علت قابلیت های زیادی که دارد درحال محبوب شدن است. کتاب و ویدیوهای آموزشی برترین راه برای یادگیری مباحث برنامه نویسی است.

واضح است که برای یادگیری هر مبحثی تمرین و تکرار و آنالیز ایرادات و برطرف آن ها بسیار مهم است. از این جهت کتاب برترین گزینه و راحت ترین آن است چرا در ویدیو های آموزشی برای برطرف یک موضوع باید مدت زمان زیادی را صرف جستجو در بین ساعت ها ویدیو آموزشی کرد در صورتی که در کتاب با هایلایت کردن مطالب دسترسی به نکات مهم بسیار آسان وسریع است.

البته که نباید در این خصوص زیاد غلو کرد چرا که درکنار کتاب های آموزشی استفاده از ویدیو ها مزایای خود را خواهد داشت در همین مورد شما میتوایند از آموزش طراحی سایت با پایتون درحین یادگیری خود بهره ببرید تا راستا یادگیری شما سهل تر و نرخ رشد شما صعودی گردد.در همین رابطه ما به شما دوره آموزش طراحی سایت با جنگو را معرفی می کنیم در این دوره بصورت پروژه محور شما ساخت یک فروشگاه اینترنتی را می آموزید.

با کلیک روی آدرس زیر می توانید به دوره دسترسی پیدا نموده و با کد Isnjng از تخفیف 40 درصدی از سمت مجله انجمن دعوت برای خرید این دوره بهره ببرید.

https://www.daneshjooyar.com/django-framework

در این مطلب قصد داریم برترین کتاب های موجود برای طراحی سایت با پایتون را معرفی کنیم اما در ابتدا ضروری است با پایتون و کاربرد آن در طراحی سایت آشنا شوید.

چرا کتاب آموزش طراحی سایت با پایتون؟

پایتون از ابتدای کار تا امروز رشد چشم گیری در زمینه های مخلتف برنامه نویسی داشته است و روزبه روز در حال توسعه است و رشد آن متوقف نشده. از پایتون در طراحی سایت هوش مصنوعی بازی سازی و… استفاده کرد.

پایتون یک زبان شیءگرا و سطح بالا است که کتابخانه و پکیج های جانبی زیادی دارد که به سادگی قابلیت نصب دارند. مهم ترین مزیت این زبان سادگی آن است و حتی مبتدی ترین افراد هم با کمی تمرین می توانند به آن مسلط شوند اما همچنان قابلیت های خود را دارد.

معرفی برترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون

در ادامه قصد داریم چند کتاب آموزش طراحی سایت با پایتون معرفی کنیم که می توانید به اسم یک منبع خوب به آن ها اکتفا کنید. این کتاب های در صورتی مناسب شما هستند که مقدمات پایتون تا حد میانه را بدانید زیرا قرار است وارد دنیای تازه به نام طراحی سایت شوید و ضروری است مباحثی از پایتون را از قبل بدانید. در فهرست زیر موارد ضروری آورده شده است:

تعریف متغیر و اختصاص میزان

عملگرها و عملوندها

دستورات شرطی و حلقه ها

ساختمان داده در پایتون

تابع و فراخوانی آن

ساخت و فراخوانی ماژول

کتاب Learn Web Development with Python

این کتاب به زبان انگلیسی است و اولین و اساسی ترین مرجع برای طراحی سایت با استفاده از پایتون است. بخش های ابتدایی آن شامل آموزش مقدماتی این زبان است و برای کسانی که تسلط زیادی ندارند انتخاب خیلی خوبی است. در مباحث پیشرفته تر، آموزش ارتقا برنامه های تحت وب با AJAX یا ساخت APIهای REST یا انتقال بازنمودی حالت (یکی از روش های معماری نرم افزار) است.

بعلاوه باید بدانید این کتاب آموزش طراحی سایت با پایتون، شامل DJANGO یا جنگو هم هست که از اصلی ترین مباحث آن است. جنگو در واقع یک فریم ورک برای توسعه نرم افزارهای تحت وب است که با زبان پایتون نوشته شده است. در خاتمه شما به طور کامل با جنگو آشنا می شوید و می توانید پروژه های کاربردی و واقعی بسازید. برای نگارش این کتاب، از سه مرجع اصلی دیگر استفاده شده بنابراین برای استفاده یک راهنمای کامل است.

کتاب Django 3 Web Development Cookbook - Fourth Edition

در شرحات قبلی کمی به جنگو و کاربردهای آن اشاره کردیم. این فریم ورک علاوه بر ساخت برنامه های تحت وب، برای توسعه و تأمین امنیت هم به کار می رود و به وسیله سازمان های زیادی پذیرفته شده است.

این کتاب آخرین تغییرات در جنگو را درنظر گرفته است و یکی از برترین مرجع ها برای یادگیری این فریم ورک و توسعه وب در بستر آن است. در ابتدای کتاب، یاد می گیرید که چطور یک محیط مجازی بسازید و در آن برنامه های خود را راه اندازی کنید و در ادامه هم جاوا اسکریپت را در آن ادغام کنید. در مراحل بعد، می توانید صفحات وب چندزبانه بسازید و پردازش و آپلود تصاویر، تفسیر داده در HTML5، PDF و اکسل، استفاده و ساخت API و پیمایش داده های مختلف در جنگو را یاد بگیرید. بعلاوه می توانید My SQL و PostgreSQL و در جنگو کار با Docker و Ansible در آموزش ببینید.

کتاب Python 3 Web Development Beginners Guide

این مورد آخرین کتابی است که معرفی می کنیم و برترین مزیت آن زبان ساده و روان آن است. این کتاب حتی برای کسانی که انگلیسی زبان نیستند خیلی خوب درک می گردد.

در بخش های ابتدایی نکات مقدماتی درباره طراحی سایت و توسعه اپلیکیشن های تحت وب بیان شده و در فصل های بعدی، قسمت های مختلف این موضوع مورد آنالیز قرار گرفته و از ساده ترین پروژه ها تا پیشرفته ترین را شرح داده است. بعلاوه برای کار با jQuery هم مسئله ای نخواهید داشت زیرا برای استفاده از آن در پروژه های خود آموزش وجود دارد و می توانید از آن ها بهره ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 646

به "طراحی سایت: برترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: برترین کتاب های آموزش طراحی سایت با پایتون (انگلیسی و فارسی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید