تاریخ عرضه بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش مجله انجمن دعوت، کمپانی کپ کام به تازگی از تاریخ انتشار بسته الحاقی رزیدنت اویل ویلج با نام The Winters، نسخه گلد بازی و Resident Evil Re:Verse رونمایی نموده است.

تاریخ عرضه بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بسته الحاقی یک سال پیش به وسیله استودیوی سازنده تایید شد و در آن موقع اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد. بالاخره پس از مدت ها انتظار در مراسم اخیر Capcom Showcase جزئیاتی از آن به همراه محتویات تازه بازی منتشر شده است. The Winters در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) در دسترس قرار خواهد گرفت و شامل زاویه دید سوم شخص برای بخش داستانی بازی، به روزرسانی بخش The Mercenaries و محتوایی داستانی با موضوع شخصیت رز با عنوان Shadows of Rose می گردد.

محتوای داستانی شخصیت رز، 16 سال پس از وقایع بازی جریان دارد و شما در نقش این شخصیت یعنی دختر ایتان قرار خواهید گرفت. در این بخش که تنها به صورت سوم شخص قابل تجربه است، رز با قدرت های وحشتناک خود مبارزه می نماید و باید در جستجوی درمانی برای خود، در قلمروی اسرارآمیز مگامایسیت (Megamycete) کاوش کند و زنده بماند؛ جایی که او نه تنها با موجودات و هیولاها، بلکه با خود محیط نیز مبارزه خواهد نمود.

از طرفی به روزرسانی بخش The Mercenaries نیز موارد جذابی را به آن اضافه می نماید. علاوه بر مراحل تازه، شخصیت های قابل بازی تازهی نیز مانند کریس ردفیلد، هایزنبرگ و حتی لیدی دیمیترسکو به این بخش اضافه خواهند شد که تنوع آن را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. در نهایت با بسته الحاقی ذکر شده، کل بازی به صورت سوم شخص و با انیمیشن های تازهی که برای آن طراحی شده است، قابل بازی خواهد بود و جالب است بدانید که بالاخره می توانیم چهره ایتان را به درستی ببینیم.

لازم به ذکر است که نسخه گلد بازی در 6 آبان به همراه بسته الحاقی The Winters منتشر خواهد شد. این نسخه که به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار می گیرد، علاوه بر بازی اصلی، از محتویات بسته الحاقی ذکر شده برخوردار خواهد بود و برترین گزینه برای کسانی است که بازی را تا به امروز تجربه ننموده اند. بعلاوه بازی چند نفره Resident Evil Re:Verse نیز در همین تاریخ عرضه خواهد شد. متاسفانه کپ کام جزئیات تازهی از این نسخه منتشر ننموده است.

در نهایت همانطور که می دانید، بازی رزیدنت اویل 7 به صورت واقعیت مجازی برای هدست پلی استیشن وی آر منتشر شد و توانست بازیکنان را بیشتر از قبل وحشت زده کند. با عرضه بازی هشتم سری، بسیاری از هواداران منتظر نسخه واقعیت مجازی این اثر بودند اما در ابتدا خبری از آن در دسترس نبود. حال تهیه کننده رزیدنت اویل ویلج یعنی سویوشی کاندا به تازگی اعلام نموده که نسخه واقعیت مجازی این بازی برای پلی استیشن وی آر 2 و پلتفرم Mac در دست توسعه است.

بازی رزیدنت اویل 8 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 911

به "تاریخ عرضه بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید