تعداد مخاطبان درخت گردو از روز اکران چقدر بود؟

به گزارش مجله انجمن دعوت، دو فیلم درخت گردو و گیسوم پس از سه روز اکران حدود 200 میلیون تومان بلیت فروختند.

تعداد مخاطبان درخت گردو از روز اکران چقدر بود؟

به گزارش گروه فرهنگی مجله انجمن دعوت، از روزچهارشنبه، دهم شهریور ماه دو فیلم تازه به چرخه اکران سینماها اضافه شدند که با وجود در اختیار داشتن 178 سالن سینمایی تنها حدود 8 هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

طبق آمار منتشر شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) فیلم درخت گردو به کارگردانی محمد حسین مهدویان که بلیت فروشی آن از روز ششم شهریور آغاز شده بود، در مدت سه روز اکران با حضور بیش از 7 هزار و 700 نفر تماشاگر به فروش 204 میلیون تومان رسید.

فیلم گیسوم به کارگردانی نوید به تویی هم در این سه روز 301 نفر مخاطب داشت وهشت میلیون و 200 هزار تومان بلیت فروخت.

اگرچه از اوایل تیرماه با آغاز اکران فیلم دینامیت گیشه سینماها کمی رونق پیدا کرد، اما در یکی دو هفته گذشته با افزایش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در کشور اندازه استقبال مردم از سینماها هم کم شد. با این حال فیلم دینامیت پس از گذشته دو ماه از اکران به فروش حدود 10 میلیارد تومان نزدیک شده است.

بعلاوه دیگر فیلم هایی که از روزهای آخر تیر یا اوایل مردادماه روانه اکران شده اند، به مدیترانه، سیاه باز و قصه عشق پدرم هم می توان اشاره نمود.

در این مدت مدیترانه به کارگردانی هادی حاجتمند حدود 100 میلیون تومان بلیت فروخته، فیلم سیاه باز به کارگردانی حمید همتی نزدیک به 70 میلیون تومان فروش داشته و قصه عشق پدرم هم حدود 30 میلیون تومان بلیت فروخته است.

تعداد مخاطبان فیلم مدیترانه در 125 سالان اکران بیش از 5400 نفر، سیاه باز با نمایش در 113 سال آن بیش از 3300 نفر و قصه عشق پدرم با 83 سالن بیش از 1500 نفر بوده است.

در این بین فیلم های اکران نوروزی هم همچنان روی پرده هستند و آخرین آمار فروش فیلم خورشید مجید مجیدی به یک میلیارد و 600 میلیون تومان، هفته ای یک بار آدم باش شهرام شاه حسینی به یک میلیارد و 400 میلیون تومان، تکخال مجید مافی به 977میلیون تومان، خون شد مسعود کیمیایی به 195 میلیون تومان و لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد به 90 میلیون تومان رسیده است.

*آمار درج شده در این گزارش براساس آخرین بروز رسانی اطلاعات سامانه سمفا تا لحظه انتشار این گزارش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 599

به "تعداد مخاطبان درخت گردو از روز اکران چقدر بود؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعداد مخاطبان درخت گردو از روز اکران چقدر بود؟" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مخاطبان درخت گردو از روز اکران چقدر بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید