تکلیف 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، در ادامه برگزاری مسابقات تنیس جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور، تیم های حاضر برای راه یافتن به مرحله یک چهارم با هم مسابقه دادند.

تکلیف 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد

به گزارش ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور در دهکده ورزشی چهار باغ برگزار گردید.

در نخستین بازی ها تیم ول سرویز با نتیجه 2 بر صفر هیات تنیس کرمان را شکست داد، آموزشگاه تنیس مهذب نیا (ز) با نتیجه 2 بر یک بومرنگ را مغلوب کرد، بیمه حکمت صبا با نتیجه 2 بر صفر مقابل آموزشگاه تنیس مهذب نیا (د) به رجحان رسید و شهید شرافتی با همین نتیجه مقابل آموزشگاه تنیس طاهری مغلوب شد.

به این ترتیب با سرانجام یافتن روز نخست بازی ها، تیم های ول سرویز، بیمه حکمت صبا، آموزشگاه تنیس اکبر طاهری و به عنوان 4 تیم یک چهارم نهایی معرفی شدند.

در سایر ملاقات های مرحله یک هشتم نهایی، توسعه امین دارو به مصاف بلومبرگ البرز می رود، پارک آبی اوشن با آموزشگاه تنیس مومن زاده ملاقات می نماید، آبشار اصفهان با عقاب نهاجا مسابقه می دهد و رستوران هیوده الف به مصاف آموزشگاه تنیس مهذب نیا خواهد رفت.

رقابت های تنیس جام حذفی (98-99) از تاریخ 24 لغایت 28 شهریور ماه با حضور 16 تیم باقی مانده در دهکده ورزشی چهار باغ کرج برگزار می گردد.

سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و آرمین آزاد پور، حسام الدین ایوبی، اردلان عبدالحسین زاده، احسان رحیمی و مجید گلچین به عنوان داور در این مسابقات حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 28

به "تکلیف 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید