جدیدترین قیمت آپارتمان در جنوب تهران ، با 800 میلیون تومان صاحب خانه شوید!

به گزارش مجله انجمن دعوت، اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه ها جنوبی تهران را دارید می توانید واحدی 10 ساله با متراژ 38 متر و 1 اتاق خواب را در محله مولوی با سرمایه ای معادل 790 میلیون تومان بخرید.

جدیدترین قیمت آپارتمان در جنوب تهران ، با 800 میلیون تومان صاحب خانه شوید!

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از اقتصاد آنلاین، قیمت مسکن در جنوب شهر تهران تحت تاثیر تورم، با رشد روبرو شده است؛ به صورتی که این رشد قیمت در تمامی واحد های این منطقه به وضوح دیده می گردد. از طرفی زوج های جوان یا افرادی با بودجه محدود در پی خرید مسکن مقرون به صرفه قیمت در این منطقه ها هستند. در این گزارش خانه های مقرون به صرفه قیمت جنوب تهران را مورد آنالیز قرار داده ایم.

واحد آپارتمانی در محله شوش با متراژ 62 متر و 2 اتاق خواب درحالی که 10 سال از ساخت آن می گذرد قیمتی معادل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه ها جنوبی تهران را دارید می توانید واحدی 10 ساله با متراژ 38 متر و 1 اتاق خواب را در محله مولوی با سرمایه ای معادل 790 میلیون تومان بخرید.

برای خرید آپارتمانی 67 متری در جوادیه که 6 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد، به بودجه ای معادل 1 میلیارد و 480 میلیون تومان نیاز دارید. بعلاوه برای خرید واحدی دیگر در همین محله با متراژ 60 متر و 3 اتاق خواب با سنی حدود 3 سال، به سرمایه ای معادل 1 میلیارد و 680 میلیون تومان نیاز دارید.

اگر با سرمایه ای کمتر از 1 میلیارد تومان قصد خرید خانه در جنوب تهران را دارید، می توانید واحدی 8 ساله در منیریه با متراژ 63 متر و 2 اتاق خواب را با سرمایه ای معادل 997 میلیون تومان بخرید.

آپارتمانی دیگر در نازی آباد با متراژ 40 متر و 1 اتاق خواب با توجه به اینکه 18 سال از ساخت آن می گذرد در روز های پیش معادل 1 میلیارد و 330 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ 83 متر و 2 اتاق خواب با سنی معادل 30 سال قیمتی بالغ بر 1 میلیارد و 980 میلیون تومان دارد.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 970

به "جدیدترین قیمت آپارتمان در جنوب تهران ، با 800 میلیون تومان صاحب خانه شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت آپارتمان در جنوب تهران ، با 800 میلیون تومان صاحب خانه شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید