جزئیات زمان شروع و نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، دانشگاه شهید بهشتی جزئیات و نحوه آموزش دانشجویان تمامی مقاطع این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 را اعلام نمود.

جزئیات زمان شروع و نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه مجله انجمن دعوت، بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه 9 بهمن ماه شروع می گردد و تا روز دوشنبه 11 این ماه ادامه دارد. بر این اساس کلاس های آموزشی دانشجویان از 16 بهمن شروع خواهد شد.

بعلاوه روز های یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 بهمن 1400 نیز به عنوان زمان حذف اضافه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده و دانشجویان می توانند 4 خرداد 1401 نسبت به حذف تک درس خود اقدام نمایند.

طبق تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، 18 خرداد 1401 کلاس های آموزشی دانشجویان برای نیم سال دوم تحصیلی به خاتمه می رسد و دانشجویان از روز شنبه 21 خرداد تا اول تیر 1401 در امتحانات خاتمه ترم شرکت می نمایند.

بعلاوه یکشنبه 22 تا سه شنبه 31 خرداد نیز آزمون های گروه معارف دانشجویان شهید بهشتی در نیم سال دوم تحصیلی برگزار خواهد شد.

براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، کلاس های دروس نظری در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد از ابتدای نیم سال اول سال تحصیلی 01-1400، به صورت غیرحضوری و کلاس های دوره دکتری حضوری برگزار گردید.

به علاوه، امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه برای انجام خاتمه نامه و رساله و کار در آزمایشگاه های تحقیقاتی فراهم بوده است.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، در چهار نیمسال گذشته، تجارب خوبی از به کارگیری روش های یادگیری الکترونیکی در آموزشِ دانشگاه کسب شد که ضروری است در دوران پساکرونا مورد بهره برداری دانشجویان و اساتید قرار گیرد. متناسب با ایجاد شرایط لازم برای حضور دانشجویان در دانشگاه، کلاس های درس در نیم سال دوم سال تحصیلی 01-1400 به صورت حضوری و یا ترکیبی اجرا خواهد شد.

بعلاوه بر اساس آیین نامه ابلاغ شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شیوه نامه آموزش ترکیبی دانشگاه شهید بهشتی برای دوران پس از کرونا در دست تهیه است. در این شیوه نامه، روش های مختلف و احیاناً ترکیبی برای ارائه دروس عمومی، پایه، اصلی و تخصصی پیش بینی شده است.

امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه شهید بهشتی از امروز 18 دی ماه شروع شده و امتحانات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد غیرحضوری و امتحانات مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 776

به "جزئیات زمان شروع و نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات زمان شروع و نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات زمان شروع و نحوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید