نقد کتاب فیلمنامه نویسی انیمیشن

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر، سومین جلسه نقد کتاب سوره، روز دوشنبه 12 آبان ماه به صورت آنلاین برگزار می گردد.

نقد کتاب فیلمنامه نویسی انیمیشن

در این برنامه، کتاب فیلمنامه نویسی انیمیشن نوشته امیر مسعود علمداری و با حضور کیارش زندی (منتقد و مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره) با میزبانی رامتین شهبازی از ساعت 18 تا 20 به بوته نقد گذاشته خواهد شد. این کتاب که توسط انتشارات فرس به چاپ رسیده است، سعی دارد در قالبی کارگاهی مراحل شکل گیری یک فیلمنامه انیمیشن را بیان کند. این کتاب از بخش هایی بسیار جزئی تشکیل شده است. به این ترتیب که نویسنده از مرحله نگارش، طرح هنرجو را با خود همراه نموده و کار خود را تا سکانس نویسی و حتی بازنویسی های اول و دوم ادامه می دهد. اقتباس، فیلمنامه کوتاه و آشنایی با اجزای انیمیشن، از دیگر بخش های این کتاب محسوب می گردد.

دانشگاه سوره با هدف آشناسازی دانشجویان و علاقه مندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود، این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقه مندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه 12 آبان ماه ساعت 18 با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir با انتخاب اعلان افقی این نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری برنامه شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 111

به "نقد کتاب فیلمنامه نویسی انیمیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد کتاب فیلمنامه نویسی انیمیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید