حضور رایتل در رویداد اینوتکس 2023

به گزارش مجله انجمن دعوت، شرکت خدمات ارتباطی رایتل با حضور در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2023 بزرگ ترین رویداد اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه هوشمندسازی به عنوان یک شرکت دانش بنیان مبتنی بر فناوری عرضه کرد.

حضور رایتل در رویداد اینوتکس 2023

به گزارش روابط عمومی رایتل، این شرکت خدمات ارتباطی با موضوع خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت سازی مالی در اینوتکس حضور دارد.

نمایشگاه اینوتکس هر ساله با هدف گردآوری مجموعه بازیگران اکوسیستم نوآوری ایران و در جهت پشتیبانی و ظرفیت سازی برای فراوری دانش و محصول ایرانی و تجاری سازی آن ها برگزار می گردد. سال جاری نیز دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX2023) هم زمان با اولین دوره نمایشگاه تأمین مالی نوآوری و فناوری (FINOTEX2023)، به منظور افزایش مشارکت بین شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی و خارجی، جذب سرمایه برای استارت آپ ها و نیز شبکه سازی بین آن ها، طی روزهای 19 الی 22 اردیبهشت ماه 1402 در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از 450 مشارکت کننده از اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها، مراکز رشد فناوری، پارک های علم و فناوری، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و صنایع بزرگ به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از 100 هزار نفر بازدیدکننده حضوری و برخط (آنلاین) می پردازند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1057

به "حضور رایتل در رویداد اینوتکس 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رایتل در رویداد اینوتکس 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید