خبرنگاران روز نخست هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار گردید

به گزارش مجله انجمن دعوت، گنبدکاووس - خبرنگاران - روز نخست هفته هفدهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت 52 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در چهار دور هزار و 200 متری و 2 دور هزار متری عصر امروز پنجشنبه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار گردید.

خبرنگاران روز نخست هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار گردید

در دور اول روز نخست این هفته اسب های بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس پنج به مسافت هزار و 200 متر با هم به رقابت پرداختند که اسب آلبارس، زودتر از دیگر اسب ها از خط انتها عبور کرد و اسب های گل دلشاد و یادگار جاهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب های سه ساله نژاد تروبرد (maiden) برگزار گردید، اسب پاپیتال اول شد و اسب های هج ایسا و موستانگ به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب های سه ساله نژاد تروبرد کلاس برنده و به مسافت هزار متر برگزار گردید که در انتها اسب بلاتو با پیشی دریافت از دیگر رقبا اول شد و اسب های بریتانیا و فوکوس لاو به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته هفدهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار و 200 متر و ویژه اسب های بیش از چهار سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس پنج برگزار گردید، اسب لاس وگاس سریع تر از خط انتها گذشت و در صندلی نخست نهاده شد و اسب های دینامیت و شانی به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم این مسابقات اسب های بیش از چهار سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس سه به مسافت هزار و 200 متر با هم به رقابت پرداختند که اسب جالیسکو اول شد و اسب های سایدن و آناشید به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور ششم و انتهای روز نخست هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس نیز میان اسب های سه ساله نژاد دوخون کلاس برنده به مسافت هزار و 200 متر برگزار گردید که اسب لتس گو اول شد و اسب های هلدی گزل و هانیل به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و 277 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم پرداخت کردند.

روز دوم این هفته از مسابقات نیز فردا آدینه / 29 اسفند/ در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 363

به "خبرنگاران روز نخست هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روز نخست هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید