خبرنگاران سردی هوا در روزهای آینده موجب آماده باش صنعت برق شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: پیش بینی سازمان هواشناسی نشان از سرد شدن هوا در روزهای آینده دارد و برهمین اساس صنعت برق برای روزهای سرد آماده است.

خبرنگاران سردی هوا در روزهای آینده موجب آماده باش صنعت برق شد

به گزارش روز چهارشنبه مجله انجمن دعوت از پایگاه خبری توانیر، محمدحسن متولی زاده اضافه نمود:صنعت برق با این اقدام های فراگیر، برای هفته سرد پیش رو آماده می گردد.

وی، از شروع دور چهارم اقدام فراگیر با هدف مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و تنظیم روشنایی های معابر در سراسر کشور خبرداد و گفت: این برنامه با هدف تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در دو روز متوالی اجرا خواهد شد.

متولی زاده در عین حال استفاده از کنتورهای فهام و تنظیم ساعت های نجومی مدارات روشنایی و یک درمیان کردن چراغهای روشنایی معابر را از دیگر محورهای این برنامه سراسری مطرح کرد .

وی گفت:در کنار مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز که به نوعی تجاوز به حقوق مردم تلقی می گردد، توسعه بکارگیری نرم افزار برق من در اخذ گزارش های مردمی نیز در دستور کار این برنامه سراسری خواهد بود.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به پیش بینی های اجرا شده در مورد ورود جبهه هوای سرد به کشور، توضیح داد:

این برنامه سراسری از فردا (پنجشنبه) 30بهمن ماه شروع و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

پیش از این صنعت برق در سطح شرکت های توزیع سراسر کشور، با برگزاری سه برنامه سراسری، برای افزایش پایداری، تاب آوری و پیش گیری از بروز مسائل در شبکه های توزیع اقدام نموده بود.

بیش از یکهزار اکیپ های عملیاتی در قالب گروه های 2 تا 3 نفره اقدام به برطرف مسائل و بهینه سازی شبکه های توزیع با محورهای تنظیم شده می نمایند.

به گزارش مجله انجمن دعوت، پیشترمدیرعامل شرکت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: طرح تعدیل روشنایی معابر تا به امروز پیروز به اصلاح روشنایی 720 هزار چراغ در جاده های برون شهری و معابر شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 330

به "خبرنگاران سردی هوا در روزهای آینده موجب آماده باش صنعت برق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سردی هوا در روزهای آینده موجب آماده باش صنعت برق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید