خبرنگاران شاعران در حلقه رندان، تاسوعا و عاشورا در صدا و سیما

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران- خبرنگاران- شعرخوانی عاشورایی شاعران محفل در حلقه رندان، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با عنوان رندان تشنه لب از شبکه 4 صدا و سیما پخش می گردد.

خبرنگاران شاعران در حلقه رندان، تاسوعا و عاشورا در صدا و سیما

به گزارش روز آدینه روابط عمومی سپهر سوره هنر، محفل شعرخوانی در حلقه رندان که اولین یکشنبه های هر ماه در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و اشعار طنز شاعران در آن خوانده می گردد، هر ساله با فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان با عنوان رندان تشنه لب برگزار شده و در آن اشعاری در وصف این حماسه عظیم، توسط شاعران طنزپرداز کشور خوانده می گردد.

در برنامه شب شعر رندان تشنه لب به مناسبت محرم سال جاری، یوسفعلی میرشکاک، سعید بیابانکی، محمد حسین مهدویان، سید جواد میرصفی، عباس احمدی، شهرام صبور، امید مهدی نژاد، ناصر فیض، احمد بابایی، احمد علوی، محمد حبیبی کسبی، هادی جانفدا وعلی داودی، اشعار عاشورایی خود را می خوانند.

مجری این برنامه که به خاطر شرایط خاص سال جاری، بدون حضور مخاطبان و تنها با حضور شاعران برگزار می گردد، رسالت بوذری است و این برنامه در ساعت 9 صبح و 19 عصر روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (هشتم و نهم شهریور ماه) از شبکه 4 پخش می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 5

به "خبرنگاران شاعران در حلقه رندان، تاسوعا و عاشورا در صدا و سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شاعران در حلقه رندان، تاسوعا و عاشورا در صدا و سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید