خبرنگاران نماینده اندیمشک خواهان برخورد قاطع با زمین خواری شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، اندیمشک-خبرنگاران- نماینده مردم اندیمشک با تاکید بر لزوم صیانت از سرمایه های ملی ، خواهان برخورد قاطع دستگاههای ذیربط این شهرستان با زمین خواری شد.

خبرنگاران نماینده اندیمشک خواهان برخورد قاطع با زمین خواری شد

به گزارش مجله انجمن دعوت فریدون حسنوند شنبه شب در نشست جلوگیری از تصرف اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز در سالن جلسات فرمانداری اضافه نمود:قانون در این زمینه کامل و جامع است و باید با قاطعیت با قانون گریزان برخورد کرد.

وی گفت:باید از ظرفیت های قانونی به بهترین نحو ممکن برای متخلفان استفاده کرد و مانع خسارت به بیت المال و منافع عمومی شد.

وی تفکیک غیر قانونی اراضی کشاورزی را یک تهدید جدی برای منطقه دانست و گفت:تخریب اراضی کشاورزی و سواستفاده از آنها خسارت جدی به حقوق ملی و منافع ملی وارد می سازد.

به گفته وی هرجایی که تخلفی از سودجویان صورت گیرد باید دستگاههای مربوطه برای دفاع از منافع ملی و عمومی به دستگاه قضایی شکایت نمایند.

وی گفت:فروش غیرقانونی اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز در آنها ضمن افزایش حاشیه نشینی،در بروز چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی و ناامنی بسیار تاثیرگذار است .

حسنوند اضافه نمود: برای جلوگیری از تبعات اجتماعی باید با برنامه ریزی جدی و قانونی با سودجویان برخورد کرد .

وی توضیح داد: اگر در سیستم های اداری ، بعضی کارکنان متخلف و ذینفع به این سودجویان یرای رسیدن به اهدافشان یاری نمایند باید با اهرم قانونی با آنها برخورد گردد.

وی بیان نمود: هدف ما پاسداری از منافع ملی است و مردم از این برخوردهای قانونی با سودجویان و متعرضین راضی و امیدوار خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 114

به "خبرنگاران نماینده اندیمشک خواهان برخورد قاطع با زمین خواری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده اندیمشک خواهان برخورد قاطع با زمین خواری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید