دام صرافی های آنلاین جعلی برای سرقت پول های دیجیتال

به گزارش مجله انجمن دعوت، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از دام گستری صرافی های آنلاین جعلی در راستای فیشینگ و سرقت پول های دیجیتال اطلاع داد.

دام صرافی های آنلاین جعلی برای سرقت پول های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری مجله انجمن دعوت ، سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به موضوع صرافی های آنلاین جعلی و موضوع کلاهبرداری و سرقت پول های دیجیتال پرداخت و گفت: وسوسه استخراج پول های دیجیتال باعث استقبال و دام گستری توسط افراد کلاهبردار به واسطه طراحی صرافی های آنلاین جعلی، سرقت اطلاعات کارت های بانکی با درگاه های جعلی، خرید پول های دیجیتال با مبالغ فیشینگ و سرقت پول های دیجیتال شده است.

وی گفت: افراد سودجو به وسیله صرافی های آنلاین جعلی به بهانه مبادلات ارزی اقدام به کلاهبرداری می نمایند بنابراین افراد دقت داشته باشند که باید نسبت به اصالت صرافی آنلاین مطمئن شوند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا توضیح داد: مجرمان سایبری با طراحی فروشگاه های صوری و راهنمایی کاربران به درگاه های پرداخت جعلی اقدام به سرقت و ثبت هم زمان داده های کارت بانکی و رمز مربوطه نموده و به وسیله شگردهای متنوع مبالغ را برداشت می نمایند؛ پس ضروری است شهروندان دقت لازم را داشته و از اصالت درگاه پرداخت نیز اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام نمایند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 400

به "دام صرافی های آنلاین جعلی برای سرقت پول های دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دام صرافی های آنلاین جعلی برای سرقت پول های دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید