دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شادگان شناسایی و جذب شوند

به گزارش مجله انجمن دعوت، سرپرست فرمانداری شادگان از مسئولان آموزش و پرورش خواست ضمن تشکیل جلسه با مدیران مدارس، جذب دانش آموزان ترک تحصیل را پیگیری کنند.

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شادگان شناسایی و جذب شوند

به گزارش از ، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: آموزش و پرورش شهرستان آمادگی برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، حضوری و یا تلفیقی را دارد و اول مهرماه سال تحصیلی تازه را بدون هیچ مسئله ای شروع خواهد نمود.

او با بیان اینکه شرط ورود به کلاس درس برای فرهنگیان دریافت واکسن است اضافه نمود: با توجه به احتمال بازگشایی مدارس، تکمیل واکسیناسیون معلمان لازم است.

سرپرست فرمانداری شادگان بعلاوه بر توزیع به موقع کتاب های درسی دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی تازه در بین دانش آموزان تأکید کرد و گفت: باید دانش آموزانی که تا به امروز به هر علت پیروز به ثبت سفارش کتاب های درسی نشده اند، در فرصت به جای مانده تا شروع سال تحصیلی تازه، اقدام نمایند، در غیر این صورت برای آن ها کتاب درسی تهیه نمی گردد و دچار مشکل می شوند.

صبری پور در انتها بر شناسایی و جذب دانش آموزان ترک و بازمانده از تحصیل تأکید و از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خواست ضمن تشکیل جلسه با مدیران مدارس، نسبت به پیگیری موضوع اقدام و پوشش تحصیلی دانش آموزان را تکمیل نمایند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 610

به "دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شادگان شناسایی و جذب شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شادگان شناسایی و جذب شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید