درخشش حسین وفایی در بخش نخست اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش مجله انجمن دعوت، ملی پوش اسنوکر ایران در بخش اول مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به پیروزی دست یافت.

درخشش حسین وفایی در بخش نخست اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش مجله انجمن دعوت آنلاین، در جریان مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران، در بخش اول این مسابقات به مصاف اندریو پاجت ولزی رفت و پیروز شد با نتیجه شش بر سه از حریف خود پیش بیفتد. حریف وفایی در این دوره از مسابقات در رده 93 جهان واقع شده است در حالی که ملی پوش ایران در رده 23 جهان ایستاده است.

مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان (Cazoo) 2023 از تاریخ سه تا 12 آوریل 2023 در انستیتو ورزش انگلیس واقع در شهر شفیلد برگزار می شود. این مسابقات یک رویداد انتخابی رنکینگ جهت انتخاب بازیکنان واجد شرایط برای حضور در مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 2023 است که در سالن کروسیبل برگزار خواهد شد. حسین وفایی، نماینده حرفه ای ایران، در مرحله سوم این مسابقات در بخش اول به مصاف اندریو پاجت ولزی رفت و به پیروزی رسید. همچنین این دو اسنوکرباز باید در بخش دوم این رقابت ها از ساعت 17 به وقت تهران بار دیگر رو به روی یکدیگر قرار بگیرند.

این چهل وهفتمین دوره برگزاری این رقابت ها و پانزدهمین و آخرین مسابقات رده بندی اسنوکر فصل 2023 - 2022 است. مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در سال گذشته رونی اُ سالیوان انگلیسی بوده که پیروز شد در دیدار نهایی هموطن خود جاد ترامپ را با نتیجه 18 بر 13 مغلوب کند و به عنوان قهرمانی دست یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1045

به "درخشش حسین وفایی در بخش نخست اسنوکر قهرمانی جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخشش حسین وفایی در بخش نخست اسنوکر قهرمانی جهان" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش حسین وفایی در بخش نخست اسنوکر قهرمانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید