راه اندازی بخش فارس شناسی در کتابخانه عمومی عبدالله خفیف شیراز

به گزارش مجله انجمن دعوت، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در این مراسم با اشاره به اهمیت بخش فارس شناسی مطرح کرد: با توجه به قدمت و تنوع قومیتی استان فارس و احتیاج به وجود بخش تخصصی فارس شناسی در کتابخانه های عمومی این طرح برنامه ریزی و اجرا شد. با اجرای این طرح، محققان، پژوهشگران و مولفان استان فارس به راحتی منابع مورد احتیاج خود را در این زمینه به دست خواهند آورد.

راه اندازی بخش فارس شناسی در کتابخانه عمومی عبدالله خفیف شیراز

روح الله منوچهری ضمن اشاره به سابقه تاریخی استان فارس عنوان نمود: این طرح به تدریج در سایر شهرستان های استان اجرا می گردد و به صورت جداگانه در یک مخزن کتاب نگهداری خواهد شد تا هم استانی ها، با فرهنگ، تاریخ و جغرافیای منطقه خود بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در این آیین با اشاره به سنت اهدای کتاب عنوان نمود: از عموم مردم به ویژه هم استانی ها درخواست می کنیم به منظورغنی تر شدن مجموعه فارس شناسی و توسعه این بخش، کتاب های خود را در این زمینه موضوعی به کتابخانه ها اهدا نمایند.

یادآور می گردد: بخش ویژه فارس شناسی کتابخانه عمومی عبدالله خفیف شیراز با بیش از 200 عنوان کتاب در زمینه های مرتبط با آداب و رسوم، جغرافیا، فرهنگ، ارتباطات، تاریخ و معرفی بزرگان و فرهیختگان استان فارس آماده خدمت رسانی به علاقه مندان و پژوهشگران است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 728

به "راه اندازی بخش فارس شناسی در کتابخانه عمومی عبدالله خفیف شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بخش فارس شناسی در کتابخانه عمومی عبدالله خفیف شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید