رگبار باران و رعد و برق در 5 استان ، بارانی شدن این سواحل خزر تا چهارشنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش هایی از کشور

به گزارش مجله انجمن دعوت، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی بینی ها از شرایط جوی کشور از مواج بودن 2 دریا در شمال و جنوب اطلاع داد.

رگبار باران و رعد و برق در 5 استان ، بارانی شدن این سواحل خزر تا چهارشنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش هایی از کشور

به گزارش مجله انجمن دعوت، سازمان هواشناسی کشور بیان کرد که امروز (شنبه) در شمال آذربایجان شرقی ، شمال آذربایجان غربی و منطقه های از اردبیل رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

یکشنبه ، ضمن تشدید بارش در منطقه ها ذکرشده، گستره بارش گیلان و غرب مازندران را نیز فرا می گیرد.

دوشنبه در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

سه شنبه بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت .

چهارشنبه نیز در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می دهد.

شایان ذکر است امروز و فردا، در ساعات بعدازظهر وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان دور از انتظار نیست .

پدیده غالب طی 5 روز آینده در شمال شرق ، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است .

بعلاوه در این مدت ، به ویژه در ساعات بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه ، در منطقه های از مرکز و دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید رخ می دهد که در بعضی از این منطقه ها با گرد و خاک همراه خواهد بود.

یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و طی 5 روز آینده شرق دریای عمان مواج است .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1085

به "رگبار باران و رعد و برق در 5 استان ، بارانی شدن این سواحل خزر تا چهارشنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش هایی از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 5 استان ، بارانی شدن این سواحل خزر تا چهارشنبه ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش هایی از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید