زنگ تحرک در مدرسه بچه ها کار نواخته شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، ایستگاه تندرستی با حضور 300نفر از بچه ها کار در بوستان هرندی برگزار و زنگ تحرک نواخته شد.

زنگ تحرک در مدرسه بچه ها کار نواخته شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، شهردار منطقه12 با بیان اینکه بیش از 40ایستگاه تندرستی در اماکن عمومی این بخش از مرکز فعال است، از راه اندازی این ایستگاه در مدرسه بچه ها کار صبح رویش اطلاع داد.

امیر یزدی با تأکید بر اهمیت ورزش شهروندی در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: شهرداری منطقه با بیش از 40ایستگاه تندرستی فعال در بوستان ها، مدارس و مساجد، خدمات ورزشی را زیر نظر مربیان مجرب به شهروندان متقاضی ارائه و از توسعه ایستگاه های تندرستی و شروع به کار ایستگاه های نو استقبال می نماید. به همین منظور، در سال نو ایستگاه ورزش شهروندی در مدرسه صبح رویش بوستان هرندی برپا شد.

در مراسم افتتاح این ایستگاه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه پس از انجام ورزش صبحگاهی در کنار بچه ها کار، ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در شهر را از اولویت های سیاست گذاری ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی اعلام نمود.

سید امیرحسین ساداتی گفت: فراهم کردن امکانات ورزشی به ویژه برای محله های کم برخوردار به طور ویژه در دستورکار شهرداری منطقه واقع شده است و این منطقه با افزایش سرانه ورزشی در این محله ها به وسیله تبدیل فضاهای بی دفاع شهری به زمین ورزشی کوشش نموده و در این زمینه گام های مؤثری برمی دارد.

در حاشیه این مراسم، خیابان ورزش با وسایل و امکانات ورزشی تدارک دیده شده بود که بچه ها شرکت کننده پس از انجام حرکات ورزشی در ایستگاه تندرستی، در آن حاضر شدند و برای ساعاتی از این امکانات ورزشی استفاده کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1054

به "زنگ تحرک در مدرسه بچه ها کار نواخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ تحرک در مدرسه بچه ها کار نواخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید