سلفی مجذوب کننده و دیدنی رضا فخار پشت صحنه خاتون!

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران:سلفی میرسعید مولویان بازیگر نقش رضا فخار در سریال خاتون است.

سلفی مجذوب کننده و دیدنی رضا فخار پشت صحنه خاتون!

سریال خاتون پربیننده ترین نمایش خانگی شناخته شد . سریال خاتون به وسیله تینا پاکروان ساخته و در نمایش خانگی نهاده شد. اشکان خطیبی و نگار جواهریان نقش های اصلی سریال خاتون هستند. سریال خاتون بعد از اتمام فصل اول با وقفه ای رو به رو شد که فصل دوم سریال خاتون در نمایش خانگی بالاخره نهاده شد.

میرسعید مولویان متولد دهه شصت و دانش آموخته رشته نمایش و دارای کارشناسی ارشد تئاتر می باشد و فعالیت های هنری خود را از صحنه بازیگری تئاتر شروع کرد و حضور پیروز او در نمایش های تئاتر مورد توجه بسیاری از کارگردانان نهاده شد.

او برای اولین بار در فیلم سینمایی (تومان) به جلوی دوربین رفت و با بازی پیروز خود کاندیدای دریافت جایزه برترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم فجر شد.

سریال خاتون به کارگردانی به کارگردانی تینا پاکروان در یک ژانر عاشقانه و تاریخی در دست ساخت می باشد این سریال به عنوان اولین تجربه این کارگردان در بخش نمایش خانگی است و حضور بازیگران پیروز در این سریال مورد توجه بسیاری از علاقمندان به سینما و تلویزیون نهاده شده است این سریال دوران تاریخی ایران در دهه 20 و اشغال ایران به وسیله نیروهای متفقین را به تصویر کشیده است

دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 782

به "سلفی مجذوب کننده و دیدنی رضا فخار پشت صحنه خاتون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلفی مجذوب کننده و دیدنی رضا فخار پشت صحنه خاتون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید