شرط حضور در مدارس، تزریق واکسن است

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: براساس شیوه نامه ابلاغی از استان شرط حضور دانش آموزان در فضای آموزشی تزیق واکسن کرونا است.

شرط حضور در مدارس، تزریق واکسن است

حسن ذبیحی در گفت وگو با مجله انجمن دعوت، اظهار کرد: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای اجرای برنامه های مدیریت بحران، آزمایشگاه مرکزی شهر اردستان به اسم آزمایشگاه مرجع با هدف پاسخگویی سریع در بحران های احتمالی شهرستان های شرق استان معرفی شده است.

وی اضافه نمود: براساس تفاهم بین وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان تمام دانش آموزان و معلمان و اعضای کادر مدرسه باید دو دوز واکسن کرونا را تزریق نموده باشند تا بتوانند در واحدهای آموزشی که به صورت حضوری فعالیت دارند شرکت نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه براساس شیوه نامه ابلاغی از استان شرط حضور دانش آموزان در فضای آموزشی انجام واکسیناسیون است، توضیح داد: دانش آموزان و کادر واحدهای آموزشی که می خواهند به صورت حضوری فعالیت داشته باشند ملزم به داشتن کارت واکسن هستند.

ذبیحی گفت: جمعیت گروه سنی 12 تا 18 سال منطقه اردستان 2368 نفر است که تا به امروز 1240 نفر (حدود 52 درصد) واکسینه شدند. بعلاوه جمعیت گروه سنی 12 تا 18 سال بخش زواره 874 نفر است که با همکاری آموزش وپرورش این منطقه 723 نفر (حدود 82 درصد) واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان پیش از این شروع شده است، اظهار داشت: در صورت احتیاج شیفت های کاری همکارانمان در روزهای آینده در مراکز تزریق واکسیناسیون افزایش پیدا خواهد نمود تا هر چه زودتر دانش آموزان به کلاس های درس بازگردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 653

به "شرط حضور در مدارس، تزریق واکسن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط حضور در مدارس، تزریق واکسن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید