طرز تهیه پاستا چوبی مجذوب کننده و لذیذ

به گزارش مجله انجمن دعوت، پاستا به همان مقدار که تنوع در فرم و مزه دارد، هواداران بیشماری هم در سراسر جهان دارد. این غذای خوشمزه و سریع یکی از وعده های محبوب در هر خانه ای است که به شیوه های مختلفی تهیه می گردد. اگر پاستای رایجی که در خانه های ما ایرانی ها تهیه می گردد (و به آن ماکارونی می گوییم!) را کنار بگذاریم روش های متنوع برای طبخ انواع پاستا وجود دارد، از آبکش کردن و در فر گذاشتن گرفته تا به سیخ کشیدن! بله به سیخ کشیدن پاستا همان روشی است که در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم آن را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه پاستا چوبی را با هم ببینیم.

طرز تهیه پاستا چوبی مجذوب کننده و لذیذ

پاستا چوبی

پاستا چوبی یکی از انواع فست فودها است که به راحتی می توان درون خانه آماده کرد و با شکل مدرن و مجذوب نمایندهی که دارد می تواند یک ایده بسیار عالی، برای میزهای پذیرایی شما باشد.

مواد لازم

  • پاستا پنه: 100 گرم
  • پنیر پیتزا: 100 گرم
  • زیتون حلقه شده: یک قاشق غذاخوری
  • سوسیس خرد شده: یک عدد
  • سس گوجه فرنگی تند: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر آویشن: یک قاشق چای خوری
  • فلفل دلمه رنگی: یک قاشق غذاخوری
  • سیخ چوبی: 5 عدد

طرز تهیه پاستا چوبی

1.

برای تهیه یک پاستا چوبی خوشمزه، ابتدا پاستا را درون آب در حال جوش می ریزیم و با مقداری نمک و روغن مایع اجازه می دهیم کاملا نرم گردد. سپس پاستا را آیکش می کنیم و کنار می گذاریم.

2.

در این مرحله، پاستای آبکش شده را دانه دانه درون سیخ چوبی می زنیم تا سیخ کاملا پر گردد.

3.

در این مرحله با یک فرچه، سس گوجه فرنگی تند را روی پاستاها می زنیم تا کاملا با سس پوشیده گردد.

4.

حال مقداری پنیر پیتزا روی پاستاها می ریزیم و آغاز می کنیم به اضافه کردن مابقی مواد.

5.

در این مرحله به ترتیب، سوسیس خرد شده، فلفل دلمه رنگی و زیتون حلقه شده روی پاستاها قرار می دهیم و در آخر کمی پودر آویشن روی تمامی مواد می ریزیم.

6.

سیخ ها را درون سینی فر قرار می دهیم و آن را داخل فر از قبل گرم شده به مدت 10 دقیقه با دمای 200 درجه قرار می دهیم تا پنیر ذوب گردد. سپس از فر خارج می کنیم و تمام. پاستا چوبی مجذوب نماینده ما آماده است.

-

مجله انجمن دعوت مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای مجله انجمن دعوت در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای مجله انجمن دعوت، به طور مستقیم از مجله انجمن دعوت کسب عایدی می نمایند.

مجله انجمن دعوت به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به مجله انجمن دعوت مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 820

به "طرز تهیه پاستا چوبی مجذوب کننده و لذیذ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پاستا چوبی مجذوب کننده و لذیذ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید