محمدنبی: فوتبال ایران به خاطر کرونا 1500 میلیارد متضرر شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، مهدی محمدنبی در نشست ویژه با رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: در انگلیس یک باشگاه به خاطر کرونا 140 میلیون پوند متضرر شده است، این در حالی است که فوتبال ایران نیز 1500 میلیارد تومانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در 6 ماه اخیر خسارت دیده است.

محمدنبی: فوتبال ایران به خاطر کرونا 1500 میلیارد متضرر شد

وی با بیان اینکه به دلیل تحریم ها فیفا پول ما را نمی دهد، گفت: 200 میلیارد تومان از فیفا طلب داریم اما به خاطر تحریم ها نمی توانیم یک سنت هم از فیفا خارج کنیم. با این شرایط باید اردوهای خود را برگزار کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به سوبسید فوتبال در جامعه که به صورت نشاط و شادابی خود را نشان می دهد، به این موضوع اشاره کرد که سرمایه گذاران به بازگشت سرمایه خود فکر می کنند و باید به درآمدها بیشتر توجه داشته باشیم.

نبی ادامه داد: اگر در بخش عمرانی و سایر بخش ها به خوبی نتوانیم فعالیت کنیم فشار آن به دولت وارد می شود. ضعف مالی دیپلماسی، فوتبال را تحت تاثیر قرار می دهد.امیدواریم سازمان برنامه و بودجه حامی فوتبال باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخش پایانی صحبت هایش با اشاره به دیدارهای محبت آمیز تیم ملی گفت: خیلی محرمانه در این راستا فعالیت های خود را پیش می بریم تا حتی المقدور در کارمان خللی ایجاد نشود اما باید بدانیم برای انجام دو دیدار محبت آمیز تیم ملی باید حدود 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 47

به "محمدنبی: فوتبال ایران به خاطر کرونا 1500 میلیارد متضرر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدنبی: فوتبال ایران به خاطر کرونا 1500 میلیارد متضرر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید