هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن!

به گزارش مجله انجمن دعوت، نماینده جمهوری خواه میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات واکنش نشان داد و هشتگی را در توئیتر با عنوان دست از این حماقت بر دار ایجاد کرد.

هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی مجله انجمن دعوت، پل میچل، نماینده ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا که از هم حزبی های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست روز دوشنبه با انتشار پیغامی در توئیتر به ادعای وی در مورد تقلب در انتخابات واکنش نشان داد.

نوشته وبگاه روزنامه هافینگتون پست، این قانونگذار آمریکایی در پیغام توئیتری خود ضمن ایجاد هشتگی با عنوان دست از این حماقت بر دار نوشت: اوه خدای من. دونالد ترامپ! لطفاً به خاطر کشور مان این استدلال های بدون شواهد و بی اساس را رها کن.

پل میچل در پیغام خود همچنین یکی از پیغام های توئیتری ترامپ را که بار دیگر ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را مطرح نموده، پیوست کرد.

ترامپ در این پیغام که آن را روز یکشنبه منتشر کرد نوشت: ما شاهد اتفاقات بزرگی در دادخواهی خود در مورد تقلب در انتخابات هستیم. همه می دانند که تقلب شده است. آن ها می دانند که بایدن از جامعه سیاهپوستان بیشتر از اوباما رأی نیاورد و مطمئناً 80 میلیون رأی نیاورده است. به آنچه در دیترویت، فلادلفیا و ... رخ داد نگاهی بیندازید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 160

به "هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم حزبی ترامپ درباره ادعای تقلب او در انتخابات آمریکا: بس کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید