پیش بینی هوای تهران در هفته بعد؛ در انتظار بارش باران

به گزارش مجله انجمن دعوت، از بعداز ظهر شنبه بانفوذ سامانه بارشی شرایط جوی استان تهران در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

پیش بینی هوای تهران در هفته بعد؛ در انتظار بارش باران

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه هوای استان تهران در دو روز آینده صاف تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد شدید پیش بینی می گردد گفت: از بعداز ظهر شنبه بانفوذ سامانه بارشی شرایط جوی استان تهران در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: طبق داده های هواشناسی آسمان تهران صاف تا نیمه ابری در دو روز آینده پیش بینی می گردد.

وی گفت: هوای امروز تهران گاهی با وزش باد شدید و در ارتفاعات با رگبار پراکنده همراه است و از بعداز ظهر شنبه با نفوذ سامانه بارشی شرایط جوی استان تهران با آسمانی ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش دما پیش بینی می گردد، اعلام کرد: بیشینه دمای هوای امروز در 31 درجه سانتیگراد در ورامین و کمینه دمای هوا با 8 درجه سانتیگراد در آبعلی و فیروزکوه است.

جلالی در ارتباط با میزان بارندگی ها در 24 ساعته گذشته توضیح داد: بیشترین میزان بارندگی در فیروزکوه با 2/1 میلیمتر و پس از آن به ترتیب آبعلی با 1 میلیمتر، دماوند با 0/4 و ورامین با 0/3 میلیمتر به خود اختصاص دادند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 515

به "پیش بینی هوای تهران در هفته بعد؛ در انتظار بارش باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی هوای تهران در هفته بعد؛ در انتظار بارش باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید