کادو کردن 100 عکس و ویدیو مجذوب کننده آموزش کادو کردن 2022

به گزارش مجله انجمن دعوت، اولین چیزی که به چشم کسی که به او هدیه می دهیم می خورد، شکل و نوع کادوی اون هدیست. بنابراین خیلی مهمه که سعی کنیم زیباترین کاغذ کادو را انتخاب کنیم و به برترین شکل، هدیه را در کادو بپیچیم. در اینجا با آموزش کادو کردن کتاب و جعبه با کاغذ کادو آشنا می شوید و می توانید هر نوع هدیه دارای جعبه و کتاب را خیلی زیبا و تمیز کادو بگیرد.

کادو کردن 100 عکس و ویدیو مجذوب کننده آموزش کادو کردن 2022

اگر تمایل دارید که روش های کادو کردن مجذوب نماینده و متفاوت را یاد بگیرید ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان روش های کادو کردن خلاقانه هدایا را به اشتراک بگذاریم، کادو کردن هدایا با کاغذ های رنگی و گل را برایتان آماده کرده ایم در ادامه همراه ما باشید

کادو کردن هدایا چه مزیت هایی به همراه دارد؟

کادو کردن هدایا اگر قصد دارید به مهمانی بروید و با خود کادویی ببرید، یک روش کادوپیچی را به طور تصویری در این مطلب فرا بگیرید تا هم کادوی شما، و هم سلیقه تان بیشتر به چشم بیاید و کسی را که به او هدیه می دهید بیشتر شاد و شگفت زده کنید.

چه چیزی هدیه شما را خیلی خاص می نماید؟

شیوه کادو پیچیدن شما است که ارزش هدیه شما را صد چندان می نماید. وقت و انرژی که شما برای کادو کردن صرف می کنید هر کسی را شاد و ذوق زده می نماید.

اینکه شما چقدر برای کسی که به او هدیه می دهید ارزش قائلید و یا دوستش دارید ممکن است در ظاهر هدیه شما خلاصه شود. خانم ها معمولا از این کار لذت می برند که هدیه اشان را با ظاهری زیبا تهیه نمایند. برای خیلی ها هم شیوه متفاوت کادو دادن و کادو کردن مهم و دوست داشتنی است. لازم نیست خیلی هزینه کنید. می دانید که همیشه آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند. برای هدیه ای که می دهید ظاهری متفاوت درست کنید. با این ایده های خلاقانه و زیبا با هر چیزی که در خانه دارید هدیه خود را کادو کنید و مطمئن باشید که با خلاقیت و ابتکار می توانید برترین هدیه های زیبا را به کسانی که دوستشان دارید بدهید. هر کسی از گرفتن هدیه ایی که رویش فکر و ابتکار به خرج داده شده است لذت می برد. نگاهی به اطرافتان بیاندازید و ببینید چطور می توانید بدون صرف هزینه چیزی متفاوت و پر از عشق بدهید. از مدل های تکراری روبان پیچیدن و پاپیون زدن به طبیعت برشد. با صدفهای دریایی، گلهای تازه و خشک شده، دکمه و کاموا و نخ و حتی روسری و پارچه ای که به نظرتان زیبا و دوست داشتنی است.

کادو کردن هدایا با گل و ربان

به جای اینکه کاغذ کادوهای رنگارنگ و طرح دار بخرید، می توانید از کاغذهای ساده استفاده کرده و با ابزارهای معمولی روی آن ها تزئینات زیبا انجام دهید.

اگر شما هم در بازار داغ کادو دادن و کادو گرفتن که با توجه به مناسبت های مختلف برپا می شود، در پی ایده و مدل مناسب برای کادو کردن لباس می شد، با ما همراه باشید تا در این نوشتار به شما بیاموزیم که چگونه لباس را کادو کنیم .

مدل هایی که می توانید با توجه به سلیقه خود از میان آن ها یکی را انتخاب کرده و به کار ببندید. یادتان باشد این کادو پیچ کردن هدیه شماست که آن را زیباتر و مجذوب نماینده تر می نماید و به آن جلوه ای خاص می بخشد.

در حالت کلی شما برای کادو کردن لباس می توانید به دو طریق عمل کنید: می توانید لباس را درون جعبه ای قرار دهید و جعبه را کادو کنید و یا می توانید بدون استفاده از جعبه خود لباس را مستقیماً کادو کنید.

کادوی لباس با جعبه

زمانی که می خواهید از جعبه برای هدیه دادن لباس استفاده کنید، می توانید از راهکارهای زیر استفاده نمایید:

ابتدا یک جعبه با مقدار مناسب پیدا کنید. برای این کار می توانید از جعبه های مقرون به صرفه قیمتی که در بازار وجود دارد و یا از جعبه هایی که در خانه دارید و بدون استفاده مانده اند استفاده کنید.

در مرحله بعد، لباسی را که می خواهید هدیه بدهید داخل جعبه قرار دهید و در آن را محکم ببندید.

کاغذ کادو را مقدار گیری کنید. مقدار گیری کاغذ کادو باید به طور صحیح و متناسب با هدیه شما انجام بگیرد. برای مقدار گیری صحیح، کاغذ کادو را از پهلوها، بالا و پایین مقدار گیری کنید.

بعد از مقدار گیری، کاغذ کادو را روی میز پهن کنید و جعبه را روی آن قرار دهید. دقت کنید جعبه وسط کاغذ کادو قرار بگیرد تا زمان جمع کردن دو طرفِ کاغذ کادو، کناره ها شبیه به یکدیگر شوند. از این مرحله به بعد روش هایی که برای کادوی جعبه ها به کار می برید با توجه به شکل جعبه شما متفاوت خواهد بود.

جعبه شما ممکن است دایره ای، مربعی، مستطیلی، مثلثی و … باشد که برای کادو کردن هر کدام باید از روش های خاصی استفاده کنید. ساده ترین و آسانترین روش برای کادو کردن، کادو کردن جعبه های مستطیلی شکل و یا مربعی شکل است.

کادو کردن جعبه های مستطیلی و مربعی برای کادو کردن

اگر جعبه شما مستطیلی و یا مربعی شکل است بقیه مراحل را به شکل زیر طی نمایید.

یک طرف طول کاغذ کادو را روی جعبه قرار دهید و چسب بزنید. بهتر است از چسب های شفاف که دیده نمی شوند استفاده کنید چرا که کیفیت کارتان را بالاتر می برد. طرف دیگر کاغذ کادو را نیز روی قسمتی که چسب زدید بیاورید و دوباره چسب بزنید. با این کار فقط قسمت های انتهایی جعبه باقی می مانند باید کادو کنید.

برای کادوی قسمت های انتهایی جعبه، گوشه های کاغذ کادو را به شکل مورب به سمت داخل تا بزنید و با ناخن هایتان خط بیندازید تا زمان چسب زدن چروک نشود و یا پف نکند. برای این که کناره های کادو زیباتر شود می توانید کاغذ کادو را کمی به طرف داخل تا بزنید.

با انجام مرحله فوق کار کادو کردن جعبه را به اتمام رساندید. حالا می توانید از تکنیک های زیر برای زیباتر کردن جعبه خود استفاده کنید.

استفاده از روبان برای کادو کردن

  • شما می توانید از روبان های رنگی برای زیباتر کردن جعبه ای که کادو کردید، استفاده کنید. برای این کار می توانید:
  • روبان را دور جعبه بپیچید.
  • با استفاده از روبان یک پاپیون درست کنید و با چسب روی جعبه بچسبانید.
  • یا این که هر دو کار را با هم انجام دهید.

استفاده از کاموا یا نوار رشته ای برای کادو کردن

اگر می خواهید جعبه شما خاص تر و زیباتر به نظر برسد، از کاموا یا نوارهای رشته ای استفاده کنید.

برای این کار تعدادی کاغذ رنگی تهیه کنید. البته رنگ کاغذ رنگی ها باید متفاوت از یکدیگر باشد.

سپس با استفاده از قیچی کاغذ رنگی ها را به صورت رشته های باریک برش بزنید.

در ابتدا رشته های همرنگ را با استفاده از چسب مایع به صورت موازی بر روی جعبه ای که کادو کردید بچسبانید.

سپس کاغذ رنگی های دیگر را درست مانند تار و پود یک فرش در جهت مخالف، از لابه لای رشته های قبلی که ایجاد نموده بودید رد کنید.

این کار را می توانید در هر شکل و طرحی که دوست دارید انجام دهید. این ایده با استفاده از کاموا نیز قابل انجام است.

چنانچه از کاموا استفاده می کنید می توانید به جای چسب از گره زدن برای چسباندن رشته های کاموایی روی کار استفاده نمایید.

استفاده از اشکال مختلف برای کادو کردن

شما می توانید از اشکال مختلف برای تزئین جعبه خود استفاده کنید. برای این کار روی یک کاغذ رنگی که رنگ آن متفاوت از رنگ کاغذ رنگی روی جعبه است، به تعداد دلخواه از هر شکلی که دوست دارید نقاشی کنید.

سپس آنها را با استفاده از قیچی برش بزنید و در وسط همه آن ها با دقت سوراخی ایجاد نمایید. این اشکال کاغذی را از یک روبان رنگی یا یک نوار ظریف بگذرانید و سپس آن را دور جعبه بپیچید.

استفاده از گل های کاغذی و یا گل های طبیعی

یکی از راه های نسبتاً آسان برای تزئین جعبه کادو، ساختن گل های کاغذی و چسباندن آنها روی جعبه است.

شما می توانید با استفاده از کاغذها و روزنامه های باطله که در خانه دارید تعدادی گل رز کاغذی درست کنید. با استفاده از چسب مایع آن را روی جعبه بچسبانید.

چنانچه وقت کافی برای درست کردن گل های کاغذی ندارید می توانید تعدادی شاخه گل طبیعی بخرید.

آن ها را روی جعبه بچسبانید. گل هایی که علاوه بر زیباتر کردن جعبه عطر و بوی خاصی به آن می بخشند.

استفاده از اکلیل ها برای کادو کردن

اکلیل ها نیز می توانند در زیباتر کردن جعبه کادو به یاری شما بیایند. اگر در خانه اکلیل دارید می توانید از آن برای تزئین جعبه خود استفاده کنید. با زدن اکلیل روی جعبه، هم آن را زیباتر می کنید و هم براقتر.

استفاده از دکمه ها برای کادو کردن

با استفاده از دکمه هایی که در خانه دارید می توانید جعبه کادوی خود را زیباتر نمایید.

به طور مثال با چسباندن دو دکمه سیاه روی جعبه به عنوان دو چشم، با چسباندن یک دکمه زرد به عنوان بینی. با چسباندن چند دکمه قرمز به عنوان دهان می توانید چهره یک انسان خندان را روی جعبه ایجاد نمایید.

با این کار مقدار علاقه و عشق خود را به طرف مقابل نشان دهید.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم جعبه ها ممکن است در اشکال مختلفی باشند که برای کادو کردن هر کدام شیوه خاصی وجود دارد.

اما سوالی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید این است که آیا تکنیک هایی که برای تزئین جعبه های کادویی به کار می فرایند با توجه به شکل آنها متفاوت خواهند بود یا خیر؟

در پاسخ باید بیان نمود که تمامی تکنیک ها از جمله تکنیک های بیان شده برای تزئین جعبه های مربعی و مستطیلی شکل قابل استفاده در هر نوع از جعبه های کادویی خواهند بود.

بنابراین در صورت استفاده از جعبه های دایره ای شکل، مثلثی شکل و … می توانید از تکنیک های فوق برای تزئین جعبه های کادویی خود بهره بگیرید.

کادوی لباس بدون جعبه

چنانچه می خواهید بدون استفاده از جعبه، لباس مورد نظر را کادو کرده و به عزیزی هدیه دهید می توانید از روش های زیر برای کادوپیچ کردن آن استفاده نمایید:

کادوپیچی به شکل شکلات

کادو کردن به شکل شکلات یکی از روش های کادوپیچی است که بدون احتیاج به جعبه انجام می گیرد.

در این روش شما می توانید لباسی را که می خواهید هدیه دهید به شکل استوانه ای تا و یا لوله کنید و سپس کاغذ کادویی را که انتخاب کرده اید از طول به دور آن بپیچید.

از هر طرف کاغذ کادوی لول شده حدود 15 سانتی متر نگه دارید و بقیه آن را با قیچی ببرید. در نهایت آن را به شکل شکلات در آورده و با روبان و یا نخ های رنگی آن را ببندید. در ادامه خواهیم دید که چگونه لباس را به وسیله ساک کادو کنیم.

کادوی شکلاتی

استفاده از ساک ها در کادو کردن لباس ها از روش های نو و مدرن کادوپیچی به شمار می رود.

شما می توانید با استفاده از ساک های هدیه که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند، برای کادو کردن لباس استفاده نمایید.

برای این کار ساک هدیه ای بخرید و یا اگر می توانید ساک هدیه ای بسازید.

بعد لباس را به صورت مرتب تا بزنید و به همراه شاخه گل و مقداری پوشال آن را داخل ساک هدیه قرار دهید.

در ادامه اطلاعاتی را راجع به اینکه چگونه لباس را کیسه های پارچه ای کادو کنیم می آموزیم.

کادو کردن لباس ها با کیسه های پارچه ای

امروزه استفاده از کیسه های پارچه ای به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی رواج بسیاری پیدا کرده است.

این کیسه ها از یک طرف یک بند دارند که با کشیدن آن، سر کیسه جمع می شود. در صورتی که شما می خواهید به یک کودک لباس هدیه بدهید. می توانید از این کیسه ها برای کادوپیچ کردن آن استفاده نمایید.

کادوپیچ کردن لباس ها در شیشه های استوانه ای

یکی دیگر از روش های جالب که شما می توانید برای کادو کردن لباس به خصوص بلوز یا تیشرت از آن استفاده نمایید، استفاده از شیشه های استوانه ای می باشد.

در این روش شما باید لباس را به شکل لوله ای تا کنید و آن را داخل شیشه استوانه ای قرار دهید. برای این که شیشه استوانه ای زیباتر به نظر برسد می توانید از یک روبان رنگی که دور آن می پیچید استفاده نمایید.

بقچه پیچ کردن لباس

بقچه پیچ کردن لباس روشی دیگر برای کادو کردن آن است. برای این کار شما می توانید از وصل کردن چند تکه پارچه یک دستمال چهار گوش با مقدار متناسب درست کنید.

سپس لباس را تا کرده و در داخل آن قرار دهید. بعد پارچه را جمع کرده و هر طور که می خواهید سر آن را گره بزنید. در ادامه می خواهیم ببینیم که چگونه لباس را با بادکنک کادو کنیم.

کادو دادن و کادو گرفتن یکی از ایده های مجذوب نماینده و پرکاربرد در مناسبت های مختلفی همانند روز تولد، سالگرد ازدواج، روز ولنتاین و حتی برای ابراز عشق و علاقه، عذرخواهی و تبریک و بیان حس شادمانی برای موفقیت های شغلی و تحصیلی و … است تهیه و به برترین شکل دیزاین نماییم. حرف از هدیه و دیزاین که می شود ایده و طرح های بسیاری در برابر چشمان شما رژه می فرایند، اما شما کدام یک را می پسندید. لباس یکی از هدایای زیبا، محبوب و پر استفاده برای تمامی رده های سنی اعم از پیر، جوان و کودک به شمار می رود که روش های تزیین آن نیز متنوع و متفاوت می باشد.

ترفندهای دوست داشتنی کادوپیچی لباس

اگر قصد تهیه یک هدیه خیره نماینده و به قولی دهن پرکن را دارید؛ پیشنهاد می کنیم که الویت خرید هدیه را به انتخاب لباس بدهید. با توجه به احتیاج ضروری هر انسانی به پوشیدن البسه های مختلف، لباس ها از گزینه های جالب توجهی برای گزینش محسوب می شوند. بعلاوه با انتخاب یک لباس زیبا و خوش رنگ که کاملا متناسب با سلیقه فرد مقابل (همسر، دوست، خواهر، برادر و یا والدین و …) مقدار شناخت خود و بعلاوه علاقه و ارزش او را در دیدگاه خود به نمایش می کشید که این موضوع از مزایای آن به شمار می رود.

ایده هایی زیبا و منحصر به فرد از کادوپیچی لباس

لازم به ذکر است که برای انجام این کار احتیاج به خرج هزینه و وقت زیادی نیست و تنها دقت و توجه و همراهی احساس واقعی شما را در حین کادوپیچی احتیاجمند می باشد. اگر به توصیه های آرگا توجه کنید قطعا شاهد نتیجه دلچسب و خیره نماینده آن خواهید بود. این مثال را در نظر بگیرید که در زمینه آشپزی هرچقدر هم یک غذای تهیه شده برای مهمانی و قرار گرفته در مقابل مهمان برای پذیرایی خوش طعم و عالی باشد؛ با محروم بودن از ظاهر زیبا و دیزاینی اشتهاآور نمی تواند اشتها برانگیز باشد.

در این مطلب برای آشنایی شما عزیزان علاقه مند به این موضوع که می خواهید برای تهیه هدیه و کادوپیچی آن قصد خرید یک کادوی عالی و بی نظیر با قابلیت خاطره سازی بالا را دارید، باید همین اول کار به شما گوشزد کنیم که ضروری است در فکر انتخاب یک دیزاین شیک و منحصر به فرد و به یاد ماندنی نیز باشید..

آموزش روش های جالب کادوپیچ کردن لباس

دیزاین هدایای خریداری شده به روش های مختلفی صورت می گیرد که بعضی از آنها با استفاده از جعبه انجام می شود و بعضی دیگر بدون استفاده از جعبه صورت می گیرد:

کادو پیچیدن با شیشه هایی استوانه ای شکل

این شیوه برای کادوپیچی لباس هایی مانند تی شرت و بلوز بهتر است، برای دستیابی به این هدف ابتدا لباس مورد نظر را لول کرده و داخل شیشه قرار می دهید، می توانید جهت بیشتر کردن زیبایی شیشه و کادوی خود آن را به وسیله یک روبان خوش رنگ مزین کنید.

کادوپیچ کردن به شکل شکلات

در این شیوه ابتدا لباس منتخبی خود را به هر صورت که می خواهید تا کرده و یا به شکل لوله ای بپیچانید, سپس از کاغذ کادویی مورد نظر به مقدار 15 سانتی متر بریده و جدا نمایید. کاغذ کادو را بر روی زمنی قرار دهید و لباس (تا و یا لوله شده) خود را نیز بر روی یک لبه آن بگذارید و آغاز به لول کردن نمایید. در انتها پس از به انتها رسیدن کاغذ با استفاده از نخ های رنگی و روبان هر دو سمت آن را محکم ببندید.

کادوپیچ کردن با کیسه های پارچه ای

این روش نیز یکی دیگر از شیوه های کادوپیچی لباس است که احتیاج به جعبه ندارد، بلکه در این روش از کیسه های پارچه ای بهره گرفته می شود، به این صورت که ابتدا لباس انتخاب شده را در میان قرار داده و سپس بند آن را می کشید تا سر کیسه جمع شود. این نوع کادو کردن برای بچه ها مناسب تر است. بعلاوه می توانید کیسه های مورد نظر را از بوتیک ها تهیه نمایید.

کادو پیچیدن با بادکنک

پیش از این در مطلب تزیین کادو در بادکنک به ارائه ایده های جالبی در این زمینه پرداختیم، اما در این بخش به توضیح یک روش جزئی تر و محدود به کادوپیچ کردن لباس در بادکنک می پردازیم، برای تحقق این روش لازم از یک نفر درخواست همراهی و یاری کنید، ابتدا لباس را درون بادکنک قرار داده و از او تقاضا نمایید تا 2 دست خود را در ته بادکنک چسبانده و نگه دارد. شما نیز قسمت دهانه آن را تا جایی که دارای ظرفیت می باشد کشیده و از همراه خود تقاضا کنید تا دستهای خود خارج کند. ضروری است در این هنگام به او یاری کرده و با آرامش و دقت فراوان دو طرفه این عمل را به انتها برسانید.

حالا بادکنک خیلی با آرامش را باد کرده و سپس دهانه را با استفاده از یک نخ رنگی محکم ببندید، در واقع دو هدف زیبایی و محکم نمودن را هر دو با هم انجام داده اید.

کادوپیچ کردن لباس به شکل های شکلاتی و ….

کادو پیچیدن لباس با جعبه کادویی

همانطور که گفته شد بعضی از کادوپیچی لباس ها با جعبه انجام می شود که هواداران زیادی دارد, زیبایی منحصر به فردی دارد اما بر خلاف تصور اولیه اصلا سخت نیست, در اولین مرحله جعبه ای دارای ابعاد مورد نظر را انتخاب نمایید.

سپس لباس منتخب را درون جعبه بگذارید و درب جعبه را قرار داده و سفت کنید.

در این مرحله کاغذ کادو و جعبه را از جوانب مختلف قسمت بالا، پایین و دو پهلو مقدار گیری کرده و سپس کاغذ کادو را بر روی میز باز کرده و جعبه را در وسط آن جای دهید.

در صورتی که جعبه انتخابی شما به شکل مکعب های مربع و مستطیل است ضروری است ابتدا یک سمت طول کاغذ کادو را بر روی جعبه گذاشته و با چسب شفاف چسبانده و محکم کنید. سمت دیگر کادو را نیز به همین ترتیب چسبانده و کادو نمایید.

حالا نوبت به پهلوهای جعبه می رسد، برای این منظور هر چهار گوشه کاغذ را به صورت اریب به طرف داخل تا کرده و با یاری وسیله ای یا ناخن خود خط انداخته و آغاز به چسب زدن نمایید. نکته : توجه داشته باشید هنگام چسب زدن پف نکرده و یا بر روی هم جمع نشود. در نظر داشته باشید که برای جعبه هایی با اشکال مختلف مانند دایره، مثلث، قلبی و … قانون برش کاغذ کادو و چسباندن متفاوت می باشد؛ هر چند پایه و اصل همین است.

پس از آماده شدن جعبه کادویی خود می توانید آن را با استفاده از ایده های گوناگون و متنوعی همانند روبان، نوار رشته ای، کاموا، اکلیل، گل های طبیعی، گلهای کاغذی، عروسک ها و … استفاده کنید.

کادو پیچ کردن به شیوه ای آسان

در این روش بدون بهره گیری از جعبه اما به شکل جعبه می باشد؛ و اما مراحل تهیه آن به این صورت است که ابتدا کاغذ کادوی انتخابی را بر روی میز یا زمین پهن کرده و لباس منتخب خود را نیز در وسط آن قرار دهید.

سپس با در نظر گرفتن مقدار حدودا 2 بند انگشت(یا 3 - 4 سانتی متر) از پایین و بالا، به جای مانده کادو را ببرید. و اما مقدار دو طرف کاغذ کادو به گونه ای باشد که یک طرف آن تا وسط هدیه(لباس) رسیده و طرف دیگر باید به گونهای باشد که تمامی سطح آن را پوشش بدهد.

آن طرف که تا وسط می رسد را بر روی لباس بیاورید به طوری که تا نیمه های لباس را بپوشاند، سپس نوار چسبی دو طرفه ای را بر روی کناره طرف بلندتر کاغذ چسبانده و تا لبه بیرونی کادو کشانده و با استفاده از فشار دست خود آن را بچسبانید.

کادو کردن لباس با استفاده از بادکنک

از آنجایی که بادکنک کش می آید داخل آن مکان مناسبی برای قرار دادن لباس است. اگر می خواهید از بادکنک برای کادو کردن لباس استفاده نمایید باید از یک نفر دیگر یاری بگیرید.

چرا که برای انجام این کار وجود دو نفر ضروری است. از کسی که به شما یاری خواهد نمود تا لباس را درون بادکنک قرار دهید بخواهید که در بادکنک باد نشده دو دست خود را به ته بادکنک بچسباند.

حالا شما می توانید دهانه بادکنک را تا مقدار ای که ظرفیتش را دارد بکشید با این کار بادکنک را برای قرار دادن لباس داخل آن آماده کرده اید.

حالا لباسی را که تا کرده اید داخل آن قرار دهید. بعد از آنکه لباس را در بادکنک قرار دادید از دوست خود بخواهید دست خود را بیرون بکشد.

این کار باید با احتیاط و با یاری شما انجام شود. حالا به آرامی خودتان نیز بادکنک را رها کنید. در این مرحله می توانید به آرامی بادکنک را باد کنید.

چگونه لباس را کادو کنیم

کادو کردن لباس با استفاده از بادکنک

در استفاده از این روش باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • از قرار دادن وسایل تیز و برنده داخل بادکنک اجتناب کنید.
  • زمانی که از این روش استفاده می کنید باید دستانتان کاملاً خشک باشد.
  • برای زیباتر کردن کار می توانید داخل بادکنک را رنگ کنید.

روش های دیگر

علاوه بر موارد فوق می توانید با رعایت نکات زیرجواب سوال چگونه خانه لباس را کادو کنیم را بیابید:

از کاغذهای رنگی شاد برای کادوپیچ کردن لباس های ساده استفاده نمایید.

می توانید روی چند برگه سفید حروفی را به فارسی یا انگلیسی تایپ کنید. ترتیب قرارگیری حروف باید طوری باشد که از کنار هم قرار گرفتن آنها یک کلمه یا یک جمله خاص و با معنی ایجاد شود. سپس لباس را با آن کادو نمایید. بعد با استفاده از یک اتوماتیک و یا ماژیک دور جمله یا حروف مورد علاقه خود خط بکشید. با این کار می توانید هر آنچه را که دوست دارید به طرف مقابل بگویید با کادو دادن بیان نمایید.

در کادو کردن لباس سعی کنید چسب، روبان، قیچی، کاغذ کادو و هر آنچه که احتیاج دارید را در کنار خود داشته باشید. تا بتوانید با خیالی آسوده کادوپیچ کردن را انجام دهید. از طرفی وقتی همه چیز در کنارتان قرار می گیرد احتمال این که با تماشا آنها ایده ای به ذهنتان خطور کند افزایش می یابد.

می توانید از کاغذهای کاهی و یا کاغذهای براق الگو که ظاهری روستیک و شیک به کادوی شما می دهند استفاده نمایید. چنانچه با خطی خوش روی این کاغذها شعری مناسب نیز بنویسید زیبایی کار را دو چندان خواهید کرد.

می توانید با استفاده از کاغذ کادوهایی که در جنس ها و طرح های مختلف همانند مخمل، پلاستیکی، پارچه ای و … به بازار عرضه می شوند به کادوی خود ظاهری زیبا ببخشید.

کادو کردن لباس

با استفاده از پارچه های نمدی می توانید جعبه های کادویی بسازید که علاوه بر زیبایی، ماندگاری و دوام بیشتری دارند و می توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرند.

اگر از چسب های رنگی برای کادوپیچ کردن هدیه خود استفاده کنید می توانید طراوت و شادابی را به وسیله جادوی رنگ ها به طرف مقابل انتقال دهید.

کادوی لباس با مداد رنگی و کاغذ رنگی

یکی از ایده های جالب و مجذوب نماینده برای کادو کردن لباس ها استفاده از مداد رنگی و آبرنگ هاست. می توانید روی کاغذ رنگی ها که بدون طرح هستند با استفاده از مداد رنگی شکل دلخواه خود را بکشید. اگر طرح خاصی ندارید که آن را روی کاغذ رنگی پیاده کنید، می توانید از آبرنگ استفاده کنید. مقداری آبرنگ را روی کاغذ رنگی بریزید و بگذارید روی کاغذ خود به مسیرش ادامه دهد. بعد از این کار می توانید کاغذ رنگی را با سشوار خشک کنید و از آن برای کادو کردن لباس استفاده کنید.

اگر کاغذ رنگی در اختیار ندارید می توانید از چند برگه سفید استفاده کنید. روی این برگه ها شکل های در هم بر هم بکشید. سپس تمامی شکل ها را در قسمت هایی که همدیگر را قطع کرده اند با مداد رنگی های مختلف رنگ کنید.

کادوی لباس با جعبه هایی با اشکال مختلف

اگر از جعبه های دایره ای شکل، مثلثی شکل، هرمی شکل و … استفاده می کنید، بهتر است با نحوه کادو کردن آن ها آشنا شوید تا بتوانید کیفیت کار خود را بالا ببرید و به کادویتان ظاهری مناسب ببخشید.

در جعبه های کادویی می توانید از پوشال های تزئینی و رنگی برای زیباتر کردن کادوی خود استفاده کنید. حتی از پوشال ها می توانید در ساک های کادویی نیز استفاده کنید. چسباندن گل ها و گلبرگ های خشک و قاصدک های رنگی روی پوشال ها زیبایی کار را دو چندان خواهد نمود.

اگر می خواهید لباسی را به عزیزی هدیه بدهید که قابل تا شدن نیست. یا نمی شود آن را خیلی زیاد تا کرد، مثل کت و شلوار، لباس های مجلسی کار شده و … برترین کار این است که آن را در داخل جعبه بگذارید.

نکته

جعبه ها در مقدار های مختلفی ساخته می شوند. برای شما این امکان را فراهم می آورند که با توجه به مقدار لباسی که می خواهید هدیه کنید، آنها را تهیه کرده و بخرید.

این که چه جعبه ای و با چه شکلی خریداری نمایید به سلیقه شما بستگی دارد. امروزه جعبه های کادویی در شکل ها، طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند.

جعبه هایی که در عین مقرون به صرفه بودن، کارایی زیادی دارند و شما را در کادوپیچ کردن هر چه راحت تر و آسانتر هدیه تان یاری خواهند کرد.

قبل از اینکه بدانید که چگونه لباس را کادو کنیم همیشه باید این موضوع را به یاد داشته باشیم که وقت و حوصله ای را که برای کادو کردن هدیه می گذاریم به مقدار وقت و حوصله ای که برای خرید هدیه گذاشته ایم مهم است.

خرید یک هدیه خوب عشق و علاقه شما را به طرف مقابل نشان می دهد اما کادو کردن مناسب آن اهمیت و ارزشی را که برای او قائل هستید بیان خواهد نمود.

از طرفی همه ما می دانیم که یک کار زمانی ارزشمند است که به طور کامل و به نحو احسن انجام گرفته باشد.

پس زمانی که هدیه شما مناسب ولی کادوپیچی آن به شکل نامناسب انجام گرفته باشد، به منزله این است که شما کار خود را به درستی انجام نداده اید.

این خود باعث می شود که کلیه زحماتی که در تهیه و خرید هدیه متحمل شده اید به هدر رود. پس بهتر است دست از تنبلی و بی حوصلگی بردارید و از تکنیک های فوق برای کادوپیچ کردن هدیه و زیباتر کردن آن استفاده نمایید.

100 عکس مجذوب نماینده کادو کردن 2022

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 870

به "کادو کردن 100 عکس و ویدیو مجذوب کننده آموزش کادو کردن 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادو کردن 100 عکس و ویدیو مجذوب کننده آموزش کادو کردن 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید