کوچک ترین کنسول بازی دنیا ساخته شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، کوچک ترین کنسول بازی دستی دنیا که میزان یک تمبر پستی است به وسیله مهندسان آمریکایی فراوری شده است و کاملا مشابه نسخه اصلی کار می نماید.

کوچک ترین کنسول بازی دنیا ساخته شد

کنسول بازی Thumby ساخته شرکت TinyCircuits مستقر در اوهایو است. این دستگاه پنج بازی قدیمی از جمله خانه سازی، مار بازی و مهاجمان فضا دارد.

کاربران می توانند با استفاده از نرم افزار برنامه نویسی MicroPython بازی های خود را طراحی نمایند و با استفاده از کابل اتصال، با دیگران بازی های گروهی انجام دهند.

صفحه نمایش آن از نوع اولد(OLED) بوده و حفره کوچکی که روی آن وجود دارد امکان اتصال آن به دسته کلید را فراهم می نماید. قیمت مدل خاکستری این کنسول 19 دلار است و برای سایر رنگ ها و تجهیزات جانبی باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. هر کنسول دارای باتری، دکمه بازی، دکه خاموش و روشن، صفحه نمایش و یک کابل UBS برای شارژ و به روزرسانی نرم افزاری است.

بن رز(Ben Rose) مهندس اصلی ساخت این کنسول بازی می گوید: هدف من از ساخت Thumby ساخت کوچک ترین کنسول بازی دنیا بود.

ما محصولی کوچک با کیفیت بالا فراوری نموده ایم. این کنسول پروژه شخصی من بود اما وقتی واکنش مردم به نمونه اولیه آن را دیدیم این دستگاه را تبدیل به یکی از محصولات TinyCircuits کردیم.

این کنسول را می توان به عنوان جاکلیدی استفاده کرد و بازی های جدیدی برای آن ساخت. این کنسول جیبی در کنفرانس GDex در کلمبوس، اوهایو مقام خلاقانه ترین محصول را دریافت نموده است.

کن برنز(Ken Burns)، رئیس شرکت TinyCircuits می گوید: فکر می کنم این کوچک ترین کنسول بازی دنیا است و من نتوانستم چیزی کوچک تر از آن پیدا کنم.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 669

به "کوچک ترین کنسول بازی دنیا ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین کنسول بازی دنیا ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید