استارتاپ

خاتمه انحصار آیفون با خلاقیت برنامه نویس 16 ساله

زومیت نوشت: نرم افزار Beeper Mini که نوجوانی 16 ساله در توسعه آن نقش داشته است، پیغام ها را مستقیماً از گوشی های اندرویدی به سرورهای اپل می فرستد.

15 آذر 1402

ایلان ماسک خواب تازه ای برای ایکس دیده است!

زومیت نوشت: ایلان ماسک با هدف تبدیل ایکس (توییتر سابق) به سوپراپلیکیشن اکنون میخواهد استارتاپ هوش مصنوعی xAI را با این شبکه اجتماعی ادغام کند.

15 آبان 1402

حضور رایتل در رویداد اینوتکس 2023

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با حضور در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس 2023 بزرگ ترین رویداد اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه هوشمندسازی به عنوان یک شرکت دانش بنیان مبتنی بر فناوری عرضه کرد.

21 اردیبهشت 1402

برترین های جشنواره کاریکاتور کارا با حضور معاون اول رییس جمهور معرفی می شوند

جشنواره کاریکاتور کارا روز چهارشنبه 29 بهمن ماه جاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

1 شهریور 1400

طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب در یزد رونمایی شد

محمدمهدی جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد در این مراسم با اشاره به اقدام زیبای شرکت هایشتاب دهنده پیشگامان و استارتاپ اسپاد که در زمینه هوشمندسازی کسب و کارهای سنتی فعالیت دارند، گفت: از جمله برنامه هایی که در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار...

20 تیر 1400

کلان داده ها چگونه به کسب وکارهای نوآور رونق می بخشند

از کلان داده ها شنیده ایم؛ حجیم عظیمی از اطلاعاتی که شاید به تنهایی کارآمد نباشند اما در کنار یکدیگر، راهگشای کسب وکارهای نوآورانه هستند.

3 تیر 1400

دوشنبه های استارت آپی در حوزه فرآورده های دارویی 2 برگزار می شود

رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده های دارویی 2، سیزدهم اردیبهشت ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

17 خرداد 1400

پیشرفت های مهم فناوری هوایی در سال 2020

از هواپیمای فراصوت ریاست جمهوری آمریکا تا تحویل بار اتوماتیک، از هوش مصنوعی گرفته تا تحویل کیت های تشخیص کووید-19، همه از پیشرفت های مهم صنعت هوایی در سال 2020 میلادی بودند. در این نوشتار نگاهی داریم به برخی از مهم ترین رویدادهایی که سال گذشته در فناوری...

22 بهمن 1399

نمونه اولیه هواپیمای مافوق صوت رونمایی شد

یک استارت آپ هوانوردی نمونه اولیه هواپیمای مافوق صوتی رونمایی نموده که سرعت آن به 1.3 ماخ می رسد.

24 آبان 1399