آثار زنی که برنده جایزه نوبل شد در رادیو نمایش آنالیز می گردد

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران (پانا) - این هفته ، برنامه هزارتوی داستان رادیو نمایش به آنالیز آثارپرل باکبانویی که جایزه نوبل را از آن خود کرد ، می پردازد.

آثار زنی که برنده جایزه نوبل شد در رادیو نمایش آنالیز می گردد

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، پرل باکمبلغ مذهبی، نویسنده، ویراستار، استاد دانشگاه، سخنران بین المللی ،فعال سیاسی و همسر و مادری فداکار بود. این نویسنده آمریکایی در کودکی با والدینش که مبلغان مذهبی بودند به چین امد و حدود 40 سال در چین زندگی کرد وبه دلیل علاقه ای که به این سرزمین پیدا کرد، هنر و نبوغشُ صرف نوشتن دربارهٔ دهقانان و مردم فقیر چین شد تا آنها را به شایستگی به دنیا معرفی کند. منتقدان عقیده دارند تا به امروز هیچ نویسنده چینی به خوبی او نتوانسته است زندگی مردم چین را توصیف کند. نویسندهٔ مدرنی که هدفش به تصویر کشیدن شور و گوهر نهفته در زندگی نیازمندان بود.

آدینه سوم بهمن ماه ، در برنامه هزارتوی داستان، بهناز بستاندوست داستان اهریمن پیر نوشته پرل باک را روایت نموده و در بخش کارشناسی همراه با کیهان بهمنی به تحلیل و آنالیز این اثر خواهند پرداخت.گویندگی زندگینامه را رضا عمرانی روایت نموده و تهیه کنندگی برنامه بر عهده ژاله محمدعلی است.

هزارتوی داستان آدینه ها ساعت 21:00 از رادیو نمایش پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 271

به "آثار زنی که برنده جایزه نوبل شد در رادیو نمایش آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار زنی که برنده جایزه نوبل شد در رادیو نمایش آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید