اتریش: نظام درمانی در سراسر اروپا به مرزهای ظرفیت خود رسیده است

به گزارش مجله انجمن دعوت، وزیر بهداشت اتریش از شرایط اضطراری سیستم بهداشت و درمان در سراسر اروپا با توجه به شیوع گسترده کرونا خبر داده و گفت: بخش های مراقبت های ویژه اتریش هم سخت ترین مرحله را در هفته آینده تجربه خواهد نمود.

اتریش: نظام درمانی در سراسر اروپا به مرزهای ظرفیت خود رسیده است

با ما سفر کنید و با تور اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل مجله انجمن دعوت، رودالف آنشوبر، وزیر بهداشت اتریش درسخنانی آمار مبتلایان جدید به کرونا در کشور را غم انگیز خوانده و از همه شهروندان درخواست کرد که در مبارزه با این پاندمی همچنان در کنار هم بایستند.

وی از یک تثبیت در آمار مبتلایان خبر داده و در عین حال تحول لازم که برای کاهش محدودیت ها ضروری است را پیش بینی نکرد.

وزیر بهداشت اتریش همچنین به شرایط اضطراری بخش های مراقبت های ویژه اشاره نموده و آن را مسئله ای مربوط به تمام اروپا دانسته و گفت: در همه جای اروپا سیستم بهداشت و سلامت به مرزهای ظرفیت خود رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی مجله انجمن دعوت بخوانید. (کلیک کنید)

وی پیش بینی کرد که اتریش هفته آینده دشوارترین شرایط در زمینه پزشکی در بخش های مراقبت های ویژه را تجربه کند. به گفته وی بسیاری از کارکنان بخش های مراقبت های ویژه در بیمارستان های اتریش از به وجود آمدن شرایط اضطراری بیمارستان ها در هفته های آینده نگرانند.

وزیر بهداشت اتریش تاکید نمود: ما همه اقدامات لازم را انجام می دهیم که این شرایط محقق نگردد.

وزیر بهداشت اتریش در عین حال تاکید نمود که اگر آمارها آن گونه که پیش بینی می گردد کاهش یابد برای اوایل دسامبر انتظار آرام شدن شرایط در بخش های مراقبت های ویژه می رود. وی اضافه کرد: من امیدوارم که تا آن موقع همه ما به خوبی استقامت کنیم. در حال حاضر دولت بسیار فشرده در این راستا کار می نماید که چگونه بعد از خاتمه دوران قرنطینه سراسری دوم (در 6 دسامبر) مبارزه با این بحران باید ادامه یابد.

وزیر بهداشت اتریش از افزایش تست گیری ها برای تشخیص کرونا خبر داده و درباره مسئله واکسن ضد کرونا بسیار ابراز خوش بینی نموده و تاکید نمود که امکان شروع واکسیناسیون از اوایل ژانویه وجود دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی مجله انجمن دعوت بخوانید. (کلیک کنید)

اخیرا آمار مبتلایان به کرونا در اتریش هم مانند دیگر کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری داشته و مقامات این کشور برای مهار این بیماری از روز سه شنبه قرنطینه سراسری سختی را در این کشور اعمال نموده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اتریش 221688 نفر به کرونا مبتلا شده و 2054 ن نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 134

به "اتریش: نظام درمانی در سراسر اروپا به مرزهای ظرفیت خود رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش: نظام درمانی در سراسر اروپا به مرزهای ظرفیت خود رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید