جدیدترین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در ماهشهر استان خوزستان افتتاح شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران (پانا) - پیش دبستانی و دبستان 4 کلاسه ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان ماهشهر با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افتتاح شد.

جدیدترین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در ماهشهر استان خوزستان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی؛ روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 99 در آیین افتتاحیه مدرسه استثنایی ایثار ماهشهر اظهار کرد: مدرسه استثنایی ایثار شهر چمران شهرستان ماهشهر هجدهمین مدرسه ای است که توسط پتروشیمی لاله و در قالب مسئولیت های اجتماعی این مجموعه صنعتی ساخته می گردد که اتفاقی بسیار مبارک و ستودنی است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های گسترده مجموعه آموزش و پرورش استثنایی کشور برای ارتقای شاخص فضای آموزشی در این حوزه؛ شرح داد: بر اساس نظر کارشناسان احتیاج حوزه استثنایی در قسمت، اعتبار، تجهیزات و فضا 10 برابر حوزه مدارس عادی کشور است. بر همین اساس دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ارتقای شاخص های آموزش و پرورش استثنایی دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در عین حال با اظهار اینکه تا به امروز 136 مدرسه جدید در طول یک سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش استثنایی در کشور افتتاح شده است؛ اعلام کرد: یکی از طرح های اثربخش در بخش ارتقای شاخص فضای آموزشی مدارس استثنایی اجرای طرح ملی از خشت تا بهشت با مشارکت خیرین مدرسه ساز است.

حسینی در خاتمه یادآور شد: هدف گذاری طرح ملی از خشت تا بهشت ساخت 210 مدرسه ویژه دانش آموزان با احتیاجهای ویژه در سطح کشور است و با افتتاح مدرسه ایثار تا به امروز 82 مدرسه در قالب این طرح در کشور ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 313

به "جدیدترین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در ماهشهر استان خوزستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در ماهشهر استان خوزستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید