جزئیات امکانات سامانه ندای همراه

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرگزاری خبرنگاران- معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در نشست شورای معاونین سازمان به تشریح امکانات سامانه ندای همراه پرداخت.

جزئیات امکانات سامانه ندای همراه

به گزارش خبرگزاری مجله انجمن دعوت به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ آقای دکتر سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه سامانه ندای همراه با هدف ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین به دانش آموزان استثنایی به ویژه دانش آموزان تلفیقی فراگیر و به آدرس neda.csdeo.ir راه اندازی شده است گفت: هم اکنون 16 مشاور زبده کشوری در این سامانه حضور دارند و خدمات مشاوره ای برخط را به دانش آموزان با احتیاج های ویژه به ویژه دانش آموزان تلفیقی فراگیر ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: در گام بعدی ظرفیت تمامی مراکز مشاوره خانواده و 800 مشاور این مراکز نیز به سامانه اضافه کرده خواهد شد تا از خدمات مشاوره ای آنان در قالب صدای همراه استفاده گردد.

معاون وزیر معرفی تمامی مدارس پذیرا و پشتیبان را از دیگر اهداف سامانه ندای همراه دانست و گفت: اطلاعات کامل تمامی مدارس پذیرا و پشتیبان اعم از موقعیت جغرافیایی مدرسه، تعداد دانش آموزان تحت پوشش و خدمات قابل ارائه توسط مدرسه نیز در سامانه ندای همراه قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: در این سامانه دستورالعمل های مرتبط با مدارس پذیرا و پشتیبان نیز بارگذاری شده است و قابل استفاده همه مخاطبین این مدارس است.

آقای حسینی گفت: تمامی محتوا های آموزشی مورداحتیاج معلمین، دانش آموزان و اولیاء مدارس تلفیقی فراگیر نیز به وسیله سامانه ندای همراه قابل دریافت است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 359

به "جزئیات امکانات سامانه ندای همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات امکانات سامانه ندای همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید