جزئیات مرحله مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه های خاص در آزمون ارشد پزشکی اعلام شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، جزئیات مرحله مصاحبه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در دانشگاه های شاهد، ع لوم پزشکی ارتش، بقیه ا... و علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام شد.

جزئیات مرحله مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه های خاص در آزمون ارشد پزشکی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه مجله انجمن دعوت، زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی سال 99، هفته آخر مهر ماه 99 خواهد بود.

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، دانشگاه های علوم پزشکی ارتش، بقیه ا... و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاه ها اقدام کرده اند، باید به نکات زیر توجه کنند.

داوطلبان این رشته ها همانند مراحل قبلی با وارد کردن کد رهگیری در همین سامانه می توانند نتیجه خود را مشاهده کنند. اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و ... برای داوطلب ایجاد نمی کند.

دانشگاه علوم پزشکی ارتش

مصاحبه رشته روانشناسی بالینی دانشگاه ع. پ ارتش با تشکیل گروه skype و عضویت داوطلبان معرفی شده در گروه مذکور به صورت آنلاین و مجازی در روزی یکشنبه 20 مهر ماه 99، صورت خواهد گرفت. دانشگاه مذکور از طریق ارسال پیامک و یا تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، هماهنگی لازم را با داوطلب انجام خواهد داد.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه االله

به دلیل اینکه پذیرش صرفاً از میان نیرو های مسلح صورت می گیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نخواهد بود. اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

دانشگاه شاهد

زمان مصاحبه رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، روز یکشنبه 20 مهر ماه، ساعت 13 خانم ها و ساعت 15 آقایان است.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

با توجه به غیر حضوری بودن جلسه مصاحبه، ابتدا لازم است داوطلبان مدارک و مستندات خودرا شامل اسکن موارد زیر حداکثر تاساعت 20 روز یکشنبه 19 مهر ماه به آدرس ایمیل: [email protected] ارسال کنند. بدیهی است عدم ارسال مدارک و یا عدم ارتباط حضور مجازی در ساعت مقرر، به منزله انصراف داوطلب بوده و متعاقباً اقدامی میسر نخواهد بود.

مصاحبه از ساعت 8 الی 17 روز دوشنبه 21 مهر ماه 99 با امکان برقراری ارتباط به صورت صوت و تصویر از طریق برنامه Adobe. انجام خواهد شد.

برای هر داوطلب ساعت حضور مجازی مجزا تعیین شده است. زمان و ساعت دقیق آن از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام داوطلب، پیامک خواهد شد. در زمان تعیین شده داوطلب باید به سوالات ارزیابان در مصاحبه غیر حضوری پاسخگو باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال به ادرس ایمیل پیش از برگزاری مصاحبه؛ مدرک تحصیلی کارشناسی، گواهی سوابق کاری، مستندات همکاری یا اجرای پژوهش های مرتبط، مقاله علمی پژوهشی، مجری پژوهش و یا همکار پژوهش، مستندات شرکت یا سخنرانی در کارگاه و همایش های مرتب، مستندات آموزش و تدریس است.

داوطلبان رشته مددکاری اجتماعی در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با جلسه مصاحبه، درخواست خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 61

به "جزئیات مرحله مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه های خاص در آزمون ارشد پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرحله مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه های خاص در آزمون ارشد پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید