خبرنگاران مقام کنگره آمریکا:شرایط امنیتی واشنگتن یادآور بغداد است

به گزارش مجله انجمن دعوت، نیویورک- خبرنگاران- رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره شرایط امنیتی حاکم بر واشنگتن گفت: حضور زیاد نیروهای نظامی، مرا به یاد دیدارم از بغداد و منطقه سبز آن می اندازد.

خبرنگاران مقام کنگره آمریکا:شرایط امنیتی واشنگتن یادآور بغداد است

به گزارش مجله انجمن دعوت، آدام شیف روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری سی بی اس اضافه کرد: مرا به یاد دیدارم از بغداد و منطقه سبز آن می اندازد، تعداد زیادی نیروی نظامی و نیروهای امنیتی در واشنتگن حضور دارند.

وی ادامه داد: با این حال فکر می کنم که مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب با ایمنی برگزار گردد اما تهدید عمیقی از سوی افراط گرایان وجود دارد.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره همکاری یا حمایت بعضی از اعضای کنگره با گروه های افراطی همچون کیوانان گفت من در این زمینه اطلاعاتی ندارم اما اگر نمایندگانی شناسایی شوند که به آنها یاری یا در آن مشارکت نموده باشند، حتما باید جوابگو شوند.

کیوانان یک تئوری توطئه راست تندرو است که بیان می دارد توطئه ای پنهان از سوی آنچه ادعا می گردد دولت پنهان در ایالات متحدهٔ آمریکا است علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و طرفداران او در جریان است.

شیف در پاسخ به این سوال که آیا حمایت خارجی از جمله حمایت اقتصادی از این گروه های داخلی مهاجم به کنگره وجود داشته است، گفت: ما سعی می کنیم، رد پول را بگیریم.

وی درباره ادامه ارسال گزارش های محرمانه به ترامپ پس از خروج از قدرت هم گفت: هیچ شرایطی وجود ندارد که در ترامپ پس از ترک دفتر باید گزارش های اطلاعاتی را دریافت کند.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا تاکید نمود: تیم بایدن باید ارسال گزارش به ترامپ را متوقف کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 253

به "خبرنگاران مقام کنگره آمریکا:شرایط امنیتی واشنگتن یادآور بغداد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقام کنگره آمریکا:شرایط امنیتی واشنگتن یادآور بغداد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید