سخنگوی وزارت خارجه روسیه: چرا غرب جرأت نمی کند علیه روسیه حمله مستقیمی را انجام دهد؟ خبرنگاران

به گزارش مجله انجمن دعوت، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه اظهار کرد که کشورهای غربی کوشش نمی نمایند گام های آشکار تهاجمی علیه روسیه بردارند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه: چرا غرب جرأت نمی کند علیه روسیه حمله مستقیمی را انجام دهد؟ خبرنگاران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی مجله انجمن دعوت، به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه بیان کرد که کشورهای غربی کوشش نمی نمایند گام های آشکار تهاجمی علیه روسیه بردارند؛ زیرا مسکو سامانه دفاعی قابل اعتمادی را ساخته است که انجام هرگونه تهاجم علیه آن را غیرممکن می نماید.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: چرا غرب جرأت نمی نماید علیه روسیه حمله مستقیمی را انجام دهد؟ فقط به یک دلیل ساده: زیرا در سالهای اخیر روسیه سامانه دفاعی را ساخته است که انجام این کار را برای آنها غیرممکن می نماید.

ماریا زاخارووا در این باره ادامه داد: در مناطقی که آنها معتقدند می توانند بازی های کثیف خود را انجام دهند، جایی که کوچک ترین ضعف ما را احساس می نمایند، مستندها و مسیرهای اطلاعاتی را مسدود می نمایند.

این در حالیست که سخنگوی وزارت خارجه روسیه آدینه هفته گذشته در سخنانی اعلام نموده بود: اقدام آمریکا در استقرار موشک های میان بُرد در بخش هایی از منطقه آسیا و اقیانوس آرام، مسابقه جدید تسلیحاتی به راه خواهند انداخت. مسکو نیز با استقرار سامانه های موشکی زمین پایه آمریکا در ژاپن، مقابله به مثل خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 349

به "سخنگوی وزارت خارجه روسیه: چرا غرب جرأت نمی کند علیه روسیه حمله مستقیمی را انجام دهد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه روسیه: چرا غرب جرأت نمی کند علیه روسیه حمله مستقیمی را انجام دهد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید