هشدار شدید الحن پوتین!

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران : رئیس جمهور روسیه نسبت به هر گونه تجاوز به تمامیت ارضی این کشور هشدار شدید الحنی داد.

هشدار شدید الحن پوتین!

به گزارش به نقل از مجله انجمن دعوت به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به هرگونه تجاوز خارجی به تمامیت ارضی این کشور هشدار داد.

بر این اساس، پوتین گفت: اقدامی که همیشه شاهد آن هستیم این است که با قدرت گرفتن ما بعضی می کوشند مانع از توسعه روسیه شوند. آن ها کوشش دارند ما را گاز بگیرند و یا تکه ای از ما را جدا نمایند. هر طرفی که قصد چنین کاری دارد باید بداند ما دندان هایش را خرد می کنیم تا هرگز نتواند گاز بگیرد.

وی اضافه نمود: قدرت ارتش روسیه و توسعه آن تضمین پیروزی ماست و هیچ کشوری نباید تصور تسخیر بخشی از قلمرو ما را به ذهنش راه دهد.

اظهارات پوتین در حالی مطرح می گردد که پیشتر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به مسکو درباره فعالیت هایش در قطب شمال هشدار داد. بعلاوه پس از انضمام شبه جزیره کریمه به خاک روسیه در سال 2014، مقامات غربی بار ها نسبت به تمامیت ارضی این کشور به مداخله پرداخته اند. مقامات مسکو بار ها اعلام نموده اند درباره امنیت ملی خود با هیچ کشوری مماشات نخواهند کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 567

به "هشدار شدید الحن پوتین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار شدید الحن پوتین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید