هشدار پلوسی به اعضای کنگره در خصوص حمله اخیر

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران : نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که در صورت اثبات همدستی اعضای کنگره با شورشیان در حمله ششم ژانویه به کنگره، این افراد باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

هشدار پلوسی به اعضای کنگره در خصوص حمله اخیر

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از مهر، نانسی پلوسی روز جمعه در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا علیه قانونگذارانی که یک روز پیش از حمله هواداران ترامپ به کنگره تورهای بازدید از این محل را ترتیب داده بودند، اقدامی صورت می گیرد یا خیر، گفت: در واقع اگر ثابت شود که اعضای کنگره در این شورش و فتنه همدست بوده اند، اگر آنها به ارتکاب به این جرائم کمک کرده و یا به آن تشویق کرده باشند، اقداماتی فراتر از کنگره اجرا شده و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

رویترز گزارش داد، گفتنی است که میکی شریل عضو دموکرات مجلس کنندگان آمریکا جمهوری خواهان را به تحریک و تشویق هواداران ترامپ متهم کرده و می گوید که وی یک روز پیش از یورش شورشیان به کنگره (پنجم ژانویه) همکاران خود را در حال هدایت گروه هایی تحت عنوان تورهای اکتشافی در کنگره دیده است.

در پی اظهارات این کننده کنگره، بیش از 30 تن از اعضای دموکرات مجلس کنندگان آمریکا از مقامات این مجلس و مجلس سنا و رئیس پلیس کنگره خواستند تا اطلاعاتی در این باره ارائه کنند.

گفتنی است که نانسی پلوسی یک فرمانده نظامی بازنشسته به نام راسل هونور را برای هدایت تیم بازنگری امنیتی خشونت های ششم ژانویه در کنگره معین کرده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 250

به "هشدار پلوسی به اعضای کنگره در خصوص حمله اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلوسی به اعضای کنگره در خصوص حمله اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید