سرانجام مهلت ثبت اطلاعات حقوق کارکنان تا ساعاتی دیگر

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرگزاری خبرنگاران- مهلت ثبت اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های دولتی در سامانه، ساعت 24 امشب خاتمه می یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

سرانجام مهلت ثبت اطلاعات حقوق کارکنان تا ساعاتی دیگر

به گزارش خبرگزاری مجله انجمن دعوت، آقای مهدی نیا در تبادل نظر با خبر رادیو با بیان اینکه ثبت نشدن اطلاعات مربوط به پرداخت حقوق دستگاه ها مسئله ای برای کارکنان آن ها ایجاد نخواهد کرد اضافه کرد: طبق توافق سازمان برنامه و بودجه با سازمان استخدامی در صورت عدم بارگذاری اطلاعات، بالاترین مقام و مدیران آن دستگاه با عدم پرداخت حقوق و مزایا روبرو خواهند شد,، اما برای سایر کارکنان در این مرحله مسئله ای پیش نخواهد آمد.

مدیر سامانه ثبت حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی گفت: اطلاعات کلی ما از سامانه نشان می دهد که این اطلاعات در حال بارگذاری است، اما نتایج نهایی آن را پس از خاتمه مهلت امشب اعلام خواهیم کرد.

مهدی نیا در پاسخ به این سوال که کدام دستگاه ها تا به امروز اطلاعات خود را ثبت نکرده ا ند اضافه کرد: با توجه به اینکه ممکن است دستگاهی که تا به امروز اطلاعاتی ثبت نکرده، تمام اطلاعات خود را به صورت یک جا بارگذاری کند بنابراین تا خاتمه مهلت اعلام شده در این زمینه نمی توان اظهارنظر کرد.

وی ادامه داد: با این حال هر دستگاهی می تواند مقدار پیشرفت ورود اطلاعات خود را بصورت برخط در این سامانه مشاهده کند.

مهدی نیا هدف از اجرای این طرح را شفاف سازی و انضباط اقتصادی عنوان نمود و اضافه کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور، ثبت اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای پرداختی دستگاه های مختلف را با جدیت دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 744

به "سرانجام مهلت ثبت اطلاعات حقوق کارکنان تا ساعاتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مهلت ثبت اطلاعات حقوق کارکنان تا ساعاتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید