پلی استیشن 5 برنده شو ، قرعه کشی بزرگ زومجی و زومیت

به گزارش مجله انجمن دعوت، در قرعه کشی اینستاگرامیِ بزرگ زومجی و زومیت شرکت کنید و شانس خود را برای بردن یک پلی استیشن 5 امتحان کنید.

پلی استیشن 5 برنده شو ، قرعه کشی بزرگ زومجی و زومیت

قرعه کشی بزرگ زومجی و زومیت با جایزه پلی استیشن 5 آغاز شد. ما به تازگی در اینستاگرام زومجی، یک قرعه کشی ترتیب داده ایم که با شرکت در آن می توانید شانس خود را برای بردن یک پلی استیشن 5 امتحان کنید. برای راحتیِ شما، شرایط شرکت در قرعه کشی بسیار ساده و آسان در نظر گرفته شده اند. برای شرکت در قرعه کشی کافی است پیج های زومجی و زومیت را در اینستاگرام فالو کنید و زیر پستِ اصلی قرعه کشی در اینستاگرام زومجی، سه نفر از دوستان خود را در کامنت های جداگانه تگ کنید. واضح است که هرچه افراد بیشتری را تگ کنید، شانس برنده شدن تان هم بیشتر می گردد. مهلت شرکت در قرعه کشی پلی استیشن 5 زومجی و زومیت تا سرانجام روز آدینه، 15 بهمن ماه است.

در نتیجه چند روز فرصت دارید تا زومجی و زومیت را فالو نموده و دوستان خود را زیر پست قرعه کشی تگ کنید تا شاید شما برنده خوش شانس پلی استیشن 5 ما باشید. برای برگزاری هرچه سالم تر قرعه کشی، لطفا از اسپم کردن پرهیز کنید، افراد مشهور و سلبریتی ها را تگ نکنید و از تگ کردن افراد تکراری خودداری کنید. برنده نهایی نیز در هفته آینده، از بین کامنت های پست اینستاگرام به قید قرعه معین خواهد شد. قرعه کشی کامل را می توانید به صورت زنده در تاریخ و ساعتی که به زودی اعلام خواهیم کرد، دیدن کنید. برنده قرعه کشی حتما باید زومجی و زومیت را فالو و حداقل سه نفر را تگ نموده باشد. در صورتی که نام شما در قرعه کشی در آمده باشد اما شرایط ذکر شده را رعایت ننموده باشید، از تقدیم جایزه به شما معذور و مجبور به تکرار قرعه کشی خواهیم بود.

View this post on Instagram

A post shared by Zoomg | زومجی (@myzoomg)

منبع: کجارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 837

به "پلی استیشن 5 برنده شو ، قرعه کشی بزرگ زومجی و زومیت" امتیاز دهید

53 کاربر به "پلی استیشن 5 برنده شو ، قرعه کشی بزرگ زومجی و زومیت" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استیشن 5 برنده شو ، قرعه کشی بزرگ زومجی و زومیت"

4 دیدگاه

17 دی 1401

, خیلی خوب

پاسخ به ایاز

14 دی 1401

آیا کسی در این قرعه کشی برنده شده است؟

پاسخ به معین

14 دی 1401

انشالله که پلی استیشن 5 رو برنده بشم

پاسخ به معین

27 شهریور 1401

PS5

پاسخ به محمد فراز خلیق فرد
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید