اخبار مجلس

اعلام موافقت وزیر کار درباره افزایش دستمزد کارگران ، پیش شرط افزایش حقوق اعلام شد

وزیر کار گفت: در صورتی که دستمزد کارمندان دوباره افزایش یابد، درباره آنالیز مجدد دستمزد کارگران تشکیل جلسه می دهیم. عدد و رقم دستمزد برای حداقل بگیرها است, کارگران می توانند از قدرت چانه زنی استفاده نمایند و حقوق بیشتری دریافت نمایند.

21 مرداد 1402

حذف میراث فرهنگی از عنوان فصل شانزدهم برنامه هفتم توسعه نشان دهنده نبود کار کارشناسی است

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار واصله، حذف میراث فرهنگی از عنوان فصل شانزدهم برنامه هفتم توسعه نشان دهنده نبود کار کارشناسی است.

5 خرداد 1402

42 گونه نادر انواع پرنده در تالاب کانی برازان مشاهده شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: 42 گونه نادر و در حال انقراض در تالاب بین المللی کانی برازان این شهرستان مشاهده شده اند.

23 شهریور 1401

خلأ گردشگری؛ از متن کتاب های درسی تا راهنمایی تحصیلی

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در ایران پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال دارد که در جهت راهنمایی تحصیلی دانش آموزان کمتر به آن توجه شده است.

10 شهریور 1401

اختصاص 16 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به مصوبات سفر دولت در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: 16 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به مصوبات سفر دولت در لرستان اختصاص یافت.

26 مرداد 1401

دانش آموزان عشایری باید از سهمیه ای ویژه برای کنکور برخوردار باشند

تهران (پانا) - نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس با بیان اینکه دانش آموزان عشایری باید از سهمیه ای ویژه برای کنکور برخوردار باشند، گفت در حال حاضر دانش آموز عشایری که در خوابگاه های شبانه روزی به دور از خانواده و چادرهای عشایری زندگی...

18 دی 1400

جلسات شورای گفت وگو به بهانه اصلاح دستورالعمل برگزاری آن متوقف شده است

در تازه ترین نشست شورای راهبری بهبود محیط کسب وکار، سه موضوع تدوین بودجه 1401 با موضوع توسعه صادرات غیرنفتی، تفویض اختیارات دولت به استان ها با تکیه بر ظرفیت های اتاق های سه گانه و همین طور طرح اصلاح دستورالعمل برگزاری شورای گفت وگو مورد بررسی قرار گرفت.

10 دی 1400

فروش املاک دانشگاه ها برای پرداخت حقوق، خط قرمز من است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست رؤسای دانشگاه های مشخص کشور، با تاکید بر ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه ها، گفت: رؤسای دانشگاه ها این مهم را یک ضرورت بدانند. فروش املاک و اموال دانشگاه ها به منظور تامین اعتبار برای پرداخت حقوق و مزایای ناشی...

18 آذر 1400

سرپرست قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد ملی نخبگان، دکتر سورنا ستاری، دکتر حسن سالاریه را به اسم سرپرست قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

27 مهر 1400

عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال متعلق به تمام مردم ایران است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان نمود.

3 شهریور 1400

دستورالعمل صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی ابلاغ شد

براساس دستورالعمل بانک مرکزی، بانک ها و موسسات اعتبار می توانند برای اتباع خارجی بالاتر از 8 سال دارای مدرک آمایش، دفترچه اقامت یا دفترچه پناهندگی کارت بانکی با سقف خرید روزانه 15 میلیون تومان اعطا نمایند.

23 اردیبهشت 1400

خبرنگاران لایحه اختیارات ویژه دولت انگلیس برای مهار همه گیری کرونا تمدید شد

لندن - خبرنگاران - نمایندگان مجلس عوام انگلیس روز پنجشنبه با تمدید لایحه ای که قدرت و اختیارات دولت را برای مقابله با همه گیری کرونا در این کشور افزایش می دهد برای 6ماه دیگر موافقت کردند.

26 فروردین 1400

کرونا در ایران، 94 بیمار مبتلا به کرونا فوت کردند خبرنگاران

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 94 بیمار مبتلا به کرونا اطلاع داد.

22 فروردین 1400

7 قلمرو استاندارد سازی تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست مجازی با مدیران و معلمان آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام به تشریح 7 قلمرو استاندارد سازی تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه پرداخت.

22 فروردین 1400

به روز رسانی تعریف مصدومان و فوتی های ترافیکی

تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان اورژانس کشور و پزشکی قانونی با هدف همکاری متقابل به منظور بهره گیری از قابلیت های طرفین در جهت افزایش فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی و اجرایی در راستای ارتقاء خدمت رسانی مناسب به مردم در حوادث و سوانح و...

1 فروردین 1400

از کذب بودن جریمهبی ماسک ها درپمپ بنزین تا دو برابرشدن جرایم پیامکی و الصاقی، سرباز سیلی خورده کجاست؟

محدودیت های تازه کرونایی در جاده ها، چگونگی اعتراض به پیامک ها و جریمه های اشتباهی و همچنین آخرین شرایط سرباز سیلی خورده راهور از جمله مواردی بود که جانشین پلیس راهور ناجا به تشریح آنها پرداخت.

29 اسفند 1399

عون خواهان یک سوم معطل نیست

خبرگزاری خبرنگاران- دفتر ریاست جمهوری لبنان خاطرنشان کرد که رئیس جمهوری این کشور خواهان یک سوم معطل(کرسی های مورد مناقشه) در کابینه جدید نیست.

25 اسفند 1399

وزیر اقتصاد تقصیر ریزش بورس را گردن وزیر صمت و رئیس کل بانک مرکزی انداخت

وزیر امور مالی و دارایی گفت: بعضی دخالت ها مانند قیمت گذاری های دستوری و همین طور بالا رفتن نرخ بهره بین بانکی به طور مستقیم بر بازار سرمایه تاثیر منفی می گذارد.

20 اسفند 1399

ساماندهی 40 بازار دستفروشان در تهران

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران گفت شورای شهر برای اجرای لایحه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون باید دستورالعمل لایحه را ابلاغ کند که تا کنون با این دستورالعمل مورد تأیید یکی از اعضای شورا قرار نگرفته و برای اجرا به شهرداری ابلاغ...

8 اسفند 1399

هشدار پلوسی به اعضای کنگره در خصوص حمله اخیر

خبرنگاران : نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که در صورت اثبات همدستی اعضای کنگره با شورشیان در حمله ششم ژانویه به کنگره، این افراد باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

28 بهمن 1399
تعداد: (25)